9 Reacties

Wij hebben 4 sets opa's en oma's waarvan 1 set nu opie en omie zijn misschien dat een idee? Ben zelf nog aan het bedenken hoe ik de overgroot opa en oma moet noemen 😅

12 uur geleden

Bij ons is het opi en mimi want m’n moeder heeft t zelfde hahaha en voor de overgroot opa en oma is het opa opa en oma oma hahaha

11 uur geleden

Misschien gewoon bij de voornaam noemen als ze oma te ouwelijk vindt? Mijn zoontje noemt mijn opa en oma (dus zijn overgroot) ‘oude opa en oude oma’. Dat maakt de andere opa’s en oma’s al snel jonger voelen 😂
Wij hebben opi rn omi zodat het ook niet meteen oud klinkt

1 uur geleden

Bedankt voor de reacties! Ik ga het met ze overleggen 😀

1 uur geleden

Mijn vriend en ik zijn allebei gemixed, waardoor we alle opa’s en oma’s goed uit elkaar kunnen houden. Schoonouders: Tete en Nene (Moluks) Mijn moeder: Nani (Surinaams/hindoestaans: Mijn vader en zijn vrouw: Opa en oma. Misschien vind je het leuk of kun je nog verder kijken in andere talen!

1 uur geleden

Reactie op SchitterendeVuursteen313712

Wij hebben 4 sets opa's en oma's waarvan 1 set nu opie en omie zijn misschi ...
Wij noemden mijn mans opa eerst oude opa en/of opa-opa, maar mijn dochter kwam toen met super opa en dat is het gebleven 😅

Reactie op Mamsiemoesie

Wij noemden mijn mans opa eerst oude opa en/of opa-opa, maar mijn dochter k ...
Ehhh super opa en super oma zal het sowieso niet worden zo goed is die band ook niet (schoonfamilie) maar oud opa en oud opa klinkt geweldig voor ze 😅😉

1 uur geleden

Reactie op Mamsiemoesie

Wij noemden mijn mans opa eerst oude opa en/of opa-opa, maar mijn dochter k ...
Haha heerlijk toch als het kind zelf de naam gaat bedenken. Dan weet je zeker dat het goed zit!