16 Reacties

20 uur geleden

Ik heb het gevoel dat ze deze week gedraaid is maar ik kan het dinsdag pas bevestigen 馃槄 Beweging zit nu onder en links en vorige week boven en rechts toen lag ze in volle stuit met de voeten voor haar gezicht 馃ぃ

17 uur geleden

Hier al op 24 weken gedraaid en ligt nog altijd goed 馃槉

17 uur geleden

Bij mijn controle afgelopen maandag (30 wkn) was ze gedraaid! Ik had het gevoel dat het in week 29 is gebeurd want toen leek het op een gegeven moment alsof ze helemaal horizontaal lag. Maar ik weet het niet zeker

17 uur geleden

Bij mij voelde ik het draaien niet overduidelijk, maar wel dat er ineens meer druk stond op mn bekkenbodem (die was ineens meer gespannen) en ik meer druk ervaarde op mijn blaas.. en het gevoel kreeg dat ik ineens wat ging waggelen 馃槤 Oftewel; hoofdje was nu naar beneden gedraaid, hij lag daarvoor veel in stuit. Het is mn 2e zwangerschap dus had het snel door. Bij de 30 weken echo lag hij indd met hoofd naar beneden. Hopelijk blijft dat zo (maar soms draaien ze nog..)

16 uur geleden

Ik heb haar niet echt voelen draaien, maar merkte het idd aan de druk op mijn blaas. Ook herkende ik het gevoel van haar billen die mijn ribben in de weg zitten van de vorige zwangerschap

16 uur geleden

Reactie op Marelena

Bij mij voelde ik het draaien niet overduidelijk, maar wel dat er ineens me ...
Oeww dan ben ik helemaal benieuwd ik heb sinds vandaag een enorme druk daar beneden. Vooral tijdens het lopen 馃槄

16 uur geleden

Volgens mij gaat die van ons nog echt alle kanten op. 馃槄 Momenteel 28+2. Soms voel ik meer druk in m'n bekken en heb ik het idee dat hij met z'n hoofdje daar ligt, maar gisteren bijvoorbeeld lag hij overduidelijk dwars.

15 uur geleden

Oh is dat een ding? Mijn vk zei gister wel dat haar hoofdje omlaag lag. Maar dat kan nog veranderen toch?
Vorige week heb ik een echo gehad met 29 weken. Ze lag in stuit in kleermakerszit te chillen. De arts zei dat het nog alle kanten op kan. Zegt nog niks over de bevalling :)

14 uur geleden

(Gemiddeld gebeurt het tussen de 30 en 38 weken, maar het is ook niet vreemd als je baby pas bij de bevalling indaalt.) Dus kan zijn dat de baby al zo blijft liggen maar hoeft dus niet. Die van mij voel ik nog alle kanten op gaan dus ze heeft nog genoeg ruimte en daar maakt ze lekker gebruik van馃グ. Ben nu 30weken.

13 uur geleden

nu 31w en de baby ligt volgens mij al een tijdje dwars 馃檨

11 uur geleden

Mijne lag op de 3D echo met 28.5 al naar beneden, gister controle bij VK. Hij ligt nog steeds naar beneden. Ze zei dat hij in theorie weer terug kan draaien maar dat ze dat niet zo vaak zien. Dus hopelijk blijft hij lekker zo. Heb er zelf niets van gemerkt!

11 uur geleden

Reactie op CHRISTMASLOVER

Mijne lag op de 3D echo met 28.5 al naar beneden, gister controle bij VK. H ...
Vorige keer met 28 weken lag mijn zoontje ook al goed die is alleen maar verder ingedaald. Het kontje ging alleen van links naar rechts boven ik mijn buik 馃槄

11 uur geleden

Reactie op KittyNootje

Vorige keer met 28 weken lag mijn zoontje ook al goed die is alleen maar ve ...
Ja dat dus. Ik merk het ook zo hoor. Onderin voel ik het als hij de hik heeft, en kleine ploppen van de handjes denk ik. En dan halverwege tot aan onder mn ribben zie je soms van alles bollen en schuiven, soms effe een harde trap er bij haha. Ben nu 30.4!

10 uur geleden

Deze zwangerschap ligt het kindje tot nu toe steeds wel goed. Maar bij mijn vorige heeft de kleine meid tot ruim 35 weken in stuit gelegen. En ze is toen toch echt nog vanzelf omgedraaid. Ondanks dat ze heel groot was 馃槄 mijn hele buik ging heen en weer en voelde niet bepaald fijn.. maar was blij dat ze zelf gedraaid was

8 uur geleden

Hier met 28+1 ligt hij al een paar weken naar beneden (nog niet in bekken ingedaald, maar dat is perfect normaal voor het termijn).