13 Reacties

gisteren
Wij hadden matras en boxkleed.
Zoontje lag er eigenlijk alleen even in als ik moest koken.
Ik snap wat je zegt over een dunne laag en wij gaan ook niet op de grond liggen, maar wij zijn natuurlijk ook geen 3/4 kilo meer 😅😅

gisteren
Hier ook een matrasje, mijn zoon viel er ook regelmatig op slaap en later leerde hij zich veilig optrekken in de box. Als hij dan achterover viel, viel hij zacht

gisteren
Wij hadden geen matras, maar een boxkleed en een babynestje (te leen). Gelukkig hadden we dit te leen, want de kleine hield er in het begin totaal niet van om alleen gelaten te worden… dus de eerste maanden de box amper gebruikt. Pas toen ze wat meer wou spelen meer in de box gelegd. Dan wil je juist een stevige bodem zodat ze zich goed af kunnen zetten e.d. met omdraaien en later met het staan oefenen. Hebben toen een zachte mat erin gelegd (van die schuim matten, waar je ook van die puzzel tegels van hebt).

gisteren
Ik vind alleen een bokskleed echt te hard😅🙈
Lekker een matrasje er onder, koop je al voor €20☺️
Onze dochter sliep altijd heerlijk in haar boks😊
Nu voor nummer 2 ook weer lekker matras en kleed er bovenop 😌🥰

19 uur geleden
Zkr een matras eronder zijn heel dun maar veel beter voor vormen van het hoofd

19 uur geleden
Reactie op AdembenemendeEls561019
Zkr een matras eronder zijn heel dun maar veel beter voor vormen van het ho ...
Dit maakt echt niet uit. Het gewicht is nog zo klein dat een boxkleed echt voldoende is. Wij hebben bij beide kinderen een afgeplat hoofdje gehad ivm voorkeurshouding en dat is met de juiste techniek van oppakken (om haar spieren te trainen) en omdraaien van het hoofdje helemaal goed gekomen.

13 uur geleden
Hier hadden we ook een boxmatras. Ze kon super snel omrollen en geen plat hoofd.
Dit keer geen box! Wel een boxkleedje gehaald voor lekker in t park ofzo