29 Reacties

vorige week
Metingen zijn altijd wat lastig.
Bij mijn zoontje was zijn buikje wat kleiner en later bij een echo in het Wkz was alles goed.

vorige week
Bij ons is het buikje ook groter dan gemiddeld. Het is echt millimeter werk, dus alles is al snel te groot of te klein. Niet te druk om maken!

vorige week
Reactie op Lindsay105
Bij ons is het buikje ook groter dan gemiddeld. Het is echt millimeter werk ...
Ah gelukkig! Ja ze denken eigenlijk al sinds de 20 weken echo al dat ik misschien toch een week verder was dan dat ze dachten maar nu dachten ze ineens dat ik misschien zwangerschapsdiabetes had en hij daarom groter was alleen dat is niet het geval

vorige week
Reactie op Debby❤️
Ah gelukkig! Ja ze denken eigenlijk al sinds de 20 weken echo al dat ik mis ...
Ja die metingen zijn zo lastig. Onze baby was eerst veel te klein geschat, dus heb me heel erg druk zitten maken. Echo erna was alles goed en het buikje iets te groot dan zou moeten. Waarschijnlijk is hij te klein geschat omdat hij er net niet helemaal goed voor lag. Daarom is het echt millimeter werk en al snel niet zoals het zou moeten.

vorige week
Reactie op Debby❤️
Ja de kleine lag er nu ook niet echt goed voor veel bewegen😅
Daarom, geen zorgen!! Als hij/zij verder maar gezond is!

vorige week
Als dit bij 1x meten is geconcludeerd zou ik me er nog niet zo’n zorgen om maken, vaak meetfout. Mocht het de keer erna weer zo zijn, dan is de kans groter dat de afmetingen wel kloppen natuurlijk. Maar zelfs dan maken ze nog wel eens meetfouten, omdat het nogal millimeter werk is. Zal je er voor nu niet te druk om maken!

vorige week
Hoeveel groter dan gemiddeld zijn zijn buikje en hoofdje dan? Hebben ze gezegd dat het zorgelijk is? Want het zijn natuurlijk maar gemiddelden, en je bent als mens nu eenmaal zelden gemiddeld. Die van mij heeft bijvoorbeeld een iets groter hoofdje dan gemiddeld, buikje precies gemiddeld en beetjes iets onder gemiddeld. Sja, mijn zoontje heeft ook korte beentjes dus ik maak blijkbaar kindjes met korte beentjes haha. Als het natuurlijk een heel grote afwijking is dan kan ik me voorstellen dat het meer zorgelijk is. Fijn dat ze over 2 weken weer kijken. Jammer dat je de kleine zo weinig voelt.

vorige week
Reactie op Echura
Hoeveel groter dan gemiddeld zijn zijn buikje en hoofdje dan? Hebben ze gez ...
Hij zit nu op de lijn boven het gemiddelde en dachten zwangerschapsdiabetes over 2 weken gaan ze nu weer een groei echo maken inderdaad ook vanwege het weinig voelen van de kleine ze denken dat dat te maken heeft met het vele vruchfwater en voorliggende placenta

vorige week
Hoi, ik krijg elke 4 weken groeiecho’s in verband met zwangerschapsdiabetes en hierdoor risico op een groter kindje. Weet je toevallig op welke groeilijn je kindje zit? Mijn zoontje zit op P80. Groot maar prima volgens het ziekenhuis. Afkappunt ligt pas op P97,7 bijna P98.
Mijn kindje wordt sowieso met 38 weken gehaald ivm insuline gebruik. Ze geven hier aan dat je je dan echt geen zorgen hoeft te maken!