12 Reacties
2 dagen geleden
Alle influencers zijn laaiend enthousiast over creamy frabrics. Moet zeggen dat de before en after er altijd wel goed uit zien! Misschien het bekijken waard!
2 dagen geleden
Reactie op GeestigeOceaan087079
Alle influencers zijn laaiend enthousiast over creamy frabrics. Moet zeggen ...
Maar die krijgen natuurlijk betaald om dat te verkopen, is het dan ook echt goed? Zal er eens naar kijken, ken het niet :)
2 dagen geleden
Reactie op CvD91
HEMA heeft goede corrigerende body鈥檚. Niet te strak (en dus comfortabel, ma ...
Ga ik ook eens voor kijken!
2 dagen geleden
Reactie op BriljanteVlucht420614
Ga ik ook eens voor kijken!
Ohja dat kan natuurlijk niet want ik geef nog borstvoeding, vergeten te vermelden.
2 dagen geleden
Een hele andere ongevraagde tip maar ik heb sindskort twee broeken van Ninepine en ik loop nergens anders meer in. Zooo comfy en stretchy. Zit echt heerlijk!
2 dagen geleden
Reactie op Gienana no
Een hele andere ongevraagde tip maar ik heb sindskort twee broeken van Nine ...
De spijkerbroeken of ander stofje? Wordt er ook mee geinfluenced op insta馃槅
gisteren
Reactie op KrachtigeOase923403
Wellicht dat een postpartum buikband je ook wat kan helpen?
Daar heb ik in de zwangerschap al over getwijfeld omdat ik bij mijn eerste daar ook heel veel last van had. Dacht 'dat gebeurd me niet nog eens'. Maar ik ben echt bang gemaakt door de adviezen dat een buikband niet goed is voor je spieren etc. En nu denk ik 'had ik het toch maar gedaan'.
Heb je toevallig tips voor een buikband? Er zit hier ook iemand in de buurt die doet postpartum een buikband knopen met een ritueel maar dat is wel even andere koek dan gewoon een band om doen.
gisteren
Reactie op Sab33baby1
De spijkerbroeken of ander stofje? Wordt er ook mee geinfluenced op insta馃槅 ...
Jaa ik word er ook al 2 keer op getarget op insta maar ben toch overstag gegaan met black Friday馃ぃ. Ik heb niet de spijkerbroeken maar ik heb de Asana.