38 Reacties

vorige week
Hier ook 11 juni uitgerekend. Heb 0 voortekens dat er ook maar iets gaat gebeuren de aankomende dagen..

vorige week
Ook 11 juni. Vind het nu ook zwaarder worden opeens terwijl ik hele zwangerschap fit was. Boodschappen doen kost moeite! en ik had ook gehoopt dat het al was gebeurd, al kan het ook nog 2 weken duren..

vorige week
Ik ben ook 11 juni uitgerekend. 10 juni is mijn zoon jarig🙈 vind het nu spannend worden. Hij is nu logeren dus hopelijk gebeurt er iets de komende nacht/dag heb wel meer dan een week flink gerommel. Vind het zelf heel zwaar sinds ongeveer een week maar wil nog niet inleiden. M'n zoon is met 40+6 spontaan geboren na 27 uur durende bevalling. Hoop dat het nu weer spontaan komt🙏🙏

vorige week
Hier ook 11 juni uitgerekend, maar mevrouw kon toch echt niet meer wachten ondanks ik nog een fotoshoot die avond gepland had staan😂 2 juni is ze geboren

vorige week
Ik ben ook 11 juni uitgerekend ✨ ik merk dat ik al een weekje een beetje klaar ben met het zwanger zijn, ongeduldig en emotioneel, veel cravings ook en vermoeidheid net als in de eerste trimester haha 😶🌫️ baby wilt blijkbaar nog even blijven ☺️ mijn eerste kwam op 40+3 dus ben benieuwd maar hoop echt dat hij vandaag of morgen komt haha
Hoe gaat het met jullie? Is het nog goed vol te houden? 🙂

vorige week
Reactie op Paka
Ik ben ook 11 juni uitgerekend ✨ ik merk dat ik al een weekje een beetje kl ...
Kan me helemaal voorstellen dat als je al een kindje hebt, je heeeel erg hoopt dat je tweede rond hetzelfde termijn of juist eerder komt!
Hier nog wel oké. Heb me heel de zwangerschap heel goed gevoeld. En nu nog steeds.
Maar begin gewoon ongeduldig te worden, en het niet weten wanneer het zover is toch wel een dingetje. Heb ook totaaal niet het idee dat ze binnenkort gaat komen, maar misschien zegt dat ook niets haha.

vorige week
Reactie op Paka
Ik ben ook 11 juni uitgerekend ✨ ik merk dat ik al een weekje een beetje kl ...
Hier ook nog oké! Vandaag nog even met vriendinnen gaan lunchen in de buurt. Ik ben wel blij dat we voor een inleiding hebben gekozen want dan hebben we i.i.g. een soort richtlijn. Vannacht wel heel slecht geslapen, voor het eerst 4x moeten plassen en voor het eerst dacht ik ff dat mn vleiden waren gebroken maar bleek wat ongecontroleerde urineverlies te zijn geweest (paar druppels). Verder verveel ik mij echt! Alles is af, alle knutsel, puzzel lego dingen ook. Tv kijken ben ik ook klaar mee 🤣

vorige week
Hier ook 11 juni. En al een week ongeduldig dat het nog niet begonnen is... maar nog geen enkel lichamelijk signaal dat baby zich binnenkort gaat melden.

vorige week
Wat doen jullie tegen de verveling? Vooral nu het zo regent én de winkels dicht! Zelfs de supermarkt is dicht voor het bakken van een appeltaart, en het is te nat om het gras te maaien..eindeloos tv kijken word ik ook moe van (even klagen). Voelen jullie al ietssss van een begin? Ik voel niks.. ‘s avonds heel klein beetje zeurende buikpijn

vorige week
Reactie op SterkeHemelsblauw474065
Wat doen jullie tegen de verveling? Vooral nu het zo regent én de winkels d ...
Schoonmaken en puzzelen🥲 ik woon in de stad dus veel winkels zijn deze dagen gewoon open. Doe elke dag een boodschapje maar herken de verveling wel.