15 Reacties

Kibbeling mag toch gewoon hahaha? Gister nog gewoon gegeten hoor 馃檲

vorige week

Ja zeker! Eens in de zoveel tijd haal ik lekker een portie 馃榿
Jaa heerlijk! Dit mag 1x in de 2 weken

vorige week

Jahoor, ik heb tijdje terug ook echt een paar dagen achter elkaar gegeten 馃ぃ wist geneens dat het niet mocht..

vorige week

Heerlijk dames. Soms zijn we iets te streng op onszelf dat we gewoon niet meer kunnen genieten van de dingen waar we voorheen van genoten. Leuk om te zien dat het gewoon kan blijkbaar hahaha

vorige week

Ik heb laatst ook gewoon gerookte zalm gegeten hoor haha. Ik was aan het begin echt heel streng en alles wat ik at, zocht ik op. Maar ik kon de zalmrolletjes met roomkaas laatst echt niet weerstaan. En ik heb er van genoten馃槀

vorige week

1 x per week mag kibbeling/vissticks

vorige week

Vorig weekend na heel lang geen kibbeling te hebben gegeten 'n bakje (300gr) naar binnen gewerkt. Heeeeeeerlijk! 馃槄馃槆

vorige week

Jaaaaa. Lekker kibbeling 馃槏馃槏

vorige week

Ja echt wel! Lekker! Ook van de zwangerhap app mag je het 1 keer per 2 weken eten.

vorige week

Nou heb ik zin in kibbeling. I

vorige week

Nope. Die vettigheid zorgt voor heel veel maagzuur en ik eet de rest van de dag ook nog kibbeling, dus ik sla over.

vorige week

Hahahahaha ik had dit ook tot ongeveer week 20, cravings naar kibbeling! Hiervoor at ik het echt nooooit en tijdens mn zwangerschap inmiddels 4x speciaal wezen halen haha

vorige week

Gister nog gegeten.. 馃構 samen met vissticks de enige vissoort die ik lust. Heb het een paar keer eerder gegeten sinds mijn maagzuur wat stabieler is. Ik had reflux van week 9 tm ongeveer week 25. Het is niet over maar wat rustiger, ligt er nu vooral aan hoe de baby ligt.

vorige week

Jaa! Zeker in week 8/9/10!! En dacht er van de week aan dat ik dit weekend wel weer eens een visje lust 馃構