11 Reacties

gisteren
Wij zijn bij de eerste op dezelfde manier getrouwd. Wel gekozen voor een jurkje, gevonden op AliExpress, misschien kan je daar ook vinden wat jij zoekt.

gisteren
Oogh gefeliciteerd! Wij zitten er toevallig ook aan te denken om eind van de maand te plannen. Zelf heb ik een leuke preggo jumpsuit gescoord bij prenatal, beetje royal blue qua kleur. Want ik voel mij ook niet heel comfy in een jurk (binnenbenen die ook lekker zo gaan schuren)

gisteren
Reactie op IsabelleB1999
Oogh gefeliciteerd! Wij zitten er toevallig ook aan te denken om eind van d ...
Pluspunt dat de broekspijpen wat breder zijn, daardoor lijkt het op een jurkje, met het comfort van een broek hahah

gisteren
Hii!! Ik had precies t zelfde alleen dan geregistreerd partnerschap. Was toen 30 weekjes en kon mezelf echt niet aanzien in een jurk daarom ook voor een “pak” gegaan. Ben langs veel winkels geweest zoals H&M en Zara maar daar kon ik geen goede pantalon / wijde broek vinden. Uiteindelijk helemaal geslaagd bij de Costes, daar hebben ze best veel broeken met stretch of een stoffe band ipv knoop met gulp. En hierbij passende bovenkantjes. Zal ff foto bijvoegen van wat ik aan had! Hoop dat je iets leuks vind waar je je mooi en comfortabel in voelt🥰