41 Reacties

vorige maand
Wij hebben de adressen nog van de adressenlijst van onze trouwkaarten. Het afdrukken doe ik pas na de geboorte. Het ontwerpen in een vakantie of in de eerste week van mijn verlof. Ik moet volgende week de glucosetest doen, misschien begin ik er vast aan tijdens het wachten ;).

vorige maand
Stuur je iedereen een linkje vullen ze hun eigen adres in en jij print uit wat je nodig hebt ☺️☺️

vorige maand
De kruidvat heeft actie, maar weet niet of die in Juni nog geldig is 🤣 ik ga de kaarten zelf maken via canva

vorige maand
Wij hebben twee ontwerpen gemaakt bij Hippe Geboortekaartjes. We hebben nu de proefdrukken in huis, maar nu nog kiezen tussen 2! Zo moeilijk..haha

vorige maand
We hebben net een proefdruk besteld bij Wijgeboortekaartjes.nl. De adressen heb ik verzameld in een excel en ik ga er adressstickers zelf afdrukken. De enveloppen maak ik dan ook in de loop der tijd. Zodat we straks alleen nog het kaartje moeten aanpassen, bestellen en in de envelop moeten doen

vorige maand
Wij verzamelen de adressen via printadres. Super handig, je stuurt de mensen die je een kaartje wil sturen een linkje en ze vullen zelf hun aanhef en adres is. Voor de mensen die je geen linkje kunt sturen kun je het zelf nog apart invullen.
Als je alle adressen hebt verzameld kun je de adres labels bestellen als sticker en er ook nog een leuk geboorte symbool aan toevoegen als je dat wil :)
Even als voorbeeld. Stel je hebt 30 adres stickers nodig dan betaal je ongeveer 7 euro voor de stickers

vorige maand
Wij bestellen het geboortekaartje bij wijgeboortekaartjes.nl. Ik heb zelf het kaartje ontworpen en we waren mega tevreden toen de proefdruk binnenkwam! Adressen heb ik allemaal in mijn notities staan. Voor de geboorte maak ik alle enveloppen al klaar zodat de kaartjes er alleen nog maar in hoeven na de geboorte. Ik ga de adressen en aanhef gewoon met pen op de envelop schrijven

vorige maand
Kaartje2go! We konden de enveloppen op de voorhand al bestellen en dat bedrag wordt er dan afgetrokken als wij definitief de kaartjes bestellen. Adressen van te voren al verzameld en enveloppen zijn daardoor inmiddels allemaal geschreven. We hebben ook al sluitstickers en geboortepostzegels in huis. Ready to send!

vorige maand
https://www.lievigheidje.com/geboortekaarten-op-maat
Wij hebben weer een geboortekaartje op maat laten maken bij Lievigheidje. Bij onze eerste heel tevreden over en tot nu toe weer!
Adressen ga ik even opschrijven tijdens mijn verlof, dan ligt dat zo goed als klaar. We hebben al een lijstje gemaakt wie er een kaartje krijgt.