28 Reacties

gisteren

Nou lig nu in ziekhuis mijn vliezen zijn gebroken door haakje daarna hebben ze me gwn laten liggen eerst kijkem hoe het loopt en kreeg uitmezelf al Weeien daarna weeienopwekkers miss verloskundige bellen?

gisteren

Bij mij hielp wachten haha. Vannacht om 04.15 zijn mijn vliezen gebroken. Vandaag rond 15.00 heb ik de eerste wee gehad. Nu kan ik ze al niet meer op 2 handen tellen. Ik ben 's middags nog een uurtje gaan slapen om energie te pakken, wellicht dat dat geholpen heeft

Reactie op Abbyisleuk

Nou lig nu in ziekhuis mijn vliezen zijn gebroken door haakje daarna hebben ...
Ik ben al naar het ziekenhuis geweest omdat ik nog geen weeen heb mocht ik weer naar huis gaan en wachten

Reactie op Roselove212

Bij mij hielp wachten haha. Vannacht om 04.15 zijn mijn vliezen gebroken. V ...
Heb wat voor gekregen of moet je gewoon wacht net zo als mij?🙈

gisteren

Reactie op GeduldigePioenroos199247

Heb wat voor gekregen of moet je gewoon wacht net zo als mij?🙈
Nee ik heb er niets voor gekregen. Er was geen reden om het proces te versnellen dus het was een kwestie van geduld

Reactie op Roselove212

Nee ik heb er niets voor gekregen. Er was geen reden om het proces te versn ...
Spannend Hoeveel weken ben je nu zwager?

gisteren

Reactie op GeduldigePioenroos199247

Spannend Hoeveel weken ben je nu zwager?
40 weken en 1 dag. Gisteren was er nog geen enkele reden om te denken dat het zou komen. Stond al een afspraak om volgende week te gaat strippen. En vannacht toch opeens gebroken vliezen 😊

gisteren

Bij mij duurde het een paar uur voordat ik krampen kreeg. 26 u na gebroken vliezen is mijn zoon geboren.

gisteren

Orgasme, kolven, knuffelen met je partner

gisteren

Ik heb er 4 jaar geleden 72uur mee gelopen.. geen tips dus. Wel heel vervelend dat lange wachten. Succes 🙏

gisteren

Gisteren om 23.00 braken mijn vliezen spontaan, om 01.45 fikse weeën meteen al en 07.07 geboren 🥰

Reactie op Roselove212

40 weken en 1 dag. Gisteren was er nog geen enkele reden om te denken dat h ...
Ik ben nu 41 en 3 Ik ben benieuwd, ik nauwelijks krampen en dan zijn ze weer verdween

gisteren

Bij mij werkte het door de kamer donker te maken, mobiel weg en rust… daarmee bouwde ik oxytocine op en kwamen de weeën. Succes!

gisteren

Donderdag ochtend zijn bij mij de vliezen spontaan gebroken. 39 weken nu. Ze hebben 2 controles gedaan in het ziekenhuis en morgen wordt ik opgenomen en ingeleid. Bij mij zeiden ze, na drie dagen wachten, moeten we helpen, de bevalling moet starten. Bij mij begonnen de weeën niet. Maar ik heb wel even goed kunnen slapen daardoor. 😜
Als ik allemaal zo hoor van jullie best langtijd, hoe zit dat dan met vruchtwater verlies je dan niet veel ? Ik bedoel blijft wel wat voor de baby?

gisteren

Reactie op DoordachteEland862078

Als ik allemaal zo hoor van jullie best langtijd, hoe zit dat dan met vruch ...
Je maakt gewoon weer nieuwe aan, dus je blijft ook continu vruchtwater verliezen🙉

gisteren

Mijn vliezen zijn ook zojuist spontaan gebroken. Helder water maar nog niks van weeen dus morgenochtend ip verloskundige bellen of het moet snel gaan komende uren.

gisteren

Mijn vliezen zijn ook net gebroken 🥳 ik heb af en toe een menstruatiekrampje maar dit is nog goed te doen. Morgenochtend de VK bellen.
En iemand nog spontaan weeen opgang? Ik nog steeds aan het wacht moet zo naar het ziekenhuis 😩 Ik had gehoopt binnen 24 uur Vanzelf opgang komt

gisteren

Bij mij is nog niks op gang vanaf dan vannacht 1 uur..