5 Reacties
gisteren
Hier precies hetzelfde! Vorige week best wel een beetje geschrokken.. maar precies wat je zegt. Ontwikkelingen gaan super goed, ze maakt hartstikke veel contact. Ik kan natuurlijk niet beoordelen hoe jouw situatie is. Maar mijn partner gaf mij een ietwat meer nuchtere kijk naar het geheel. Om te zeggen dat het af gaat wijken moet het echt meer dan 1 sd gaan afwijken. 1 meting is geen meting, wat betekent dat het een moment opname is en dat ook het schedeltje in momenten ineens heel erg kan groeien, dus het kan net de verkeerde week zijn. In ons geval hebben verschillende mensen gemeten. Het hoeft echt maar 2 mm verschil van plek te zijn en dan heb je een volledig andere uitkomst. Deze dingen hielpen mij wel, maar blijf het vervelend vinden dat het niet gewoon goed is.
19 uur geleden
Ja ik vind ook dat ze het ff snel opmeten allemaal.. Metingen klopte bij mij vandaag ook totaaal niet. Ik zou je er voor nu nog niet te druk om maken鉂わ笍
15 uur geleden
Bij mij was met het 3 maanden consult de mededeling dat d鈥檙 hoofd juist te groot was, drie keer overgemeten en drie keer verschillende waarden, waarna het toch wel weer goed was en nu de laatste keer leek t ook juist weer wat af te buigen.. ook weer overgemeten met weer een andere, prima waarde 馃檲 ik neem die metingen met een korreltje zout inmiddels