7 Reacties

14 uur geleden
Slijmprop ben ik trouwens ook vrijdag verloren continu dikke proppen en vandaag gaat dat ook vrolijk verder. Vruchtwater nog niet gebroken

14 uur geleden
Kolven kan zeker helpen om het een zet in de goede richting te geven. Succes!

13 uur geleden
Als je inderdaad niet aan seks moet denken zou ik tepel stimulatie proberen en idd beweging maar ook weer genoeg ontspanning tussendoor.

13 uur geleden
Ik krijg echt iedere keer kramp als ik dadels eet. Ik maak hier een smoothie van en drink dit op lege maag. Na een paar uur heb ik om de paar minuten een pijnlijke harde buik/kramp. Het zet bij mij niet door, maar wellicht dat dit bij jou een laatste zetje geeft om de boel in gang te zetten? Succes iig!

13 uur geleden
Ik was 3 dagen voor mijn bevalling in het ziekenhuis omdat ik “minder leven” voelde. De verloskundige daar vertelde mij dat seks het kan opwekken. Ik dacht eerst echt dat ik dat natuurlijk never nooit zou gaan doen. Maar toch deden m’n vriend en ik het heel rustig aan, en nog geen 12 uur later had ik regelmatige weeën en beviel ik snel daarna. Ik weet niet of het puur toeval was maar denk wel dat t kan helpen! Succes met de laatste loodjes meis, komt vast goed!

11 uur geleden
Seks werkt ivm de oxycotine. Met seks krijg je de hoogste dosis in een keer en er zit blijkbaar een stofje in sperma.
Anyway, je kan dus ook gewoon een vibo kan gebruiken voor een orgasme denk dat dat effectiever is dan aan je tepels zitten.
En natuurlijk veel knuffelen met je man. Proberen aan de knuffels van je baby te ruiken en voor te stellen hoe het zal zijn als die er is etc.