252 Reacties

3 maanden geleden

...als je de koffie kwijt bent en het in de koelkast vindt. Of als je al vijf jaar op dezelfde plek werkt en nu opeens niet meer weet of je nou bij deze straat naar rechts moet of toch de volgende.

3 maanden geleden

Hahaha hier net zo vandaag. We gingen buiten lunchen 3x terug voor de boter steeds iets anders mee terug op tafel. Laatste keer stuurde ik m’n man om boter, komt hij terug met alleen de crackers, ook de boter vergeten

3 maanden geleden

Dit doe ik normaal al zonder zwangerschap 🤣🤣 Voor mij is het zeer extreem dubbele afspraken maken en afspraken vergeten 🙈😅😅 Hier was het ultieme maar ergste zwangerschaps moment. Ziek zijn en hoesten terwijl je je voorhoofd vast moet houden van de pijn. Hoesten zorgt ervoor dat je moet spugen door de hormonen en door de druk plas je in je broek. Het was geen glorieus moment maar ik heb me nog nooit zo zielig zwanger gevoeld. 😅

3 maanden geleden

… als mensen ongegeneerd commentaar geven over de omvang van je buik.

3 maanden geleden

….je overal op commando kunt slapen :-) 😴

3 maanden geleden

… je overal tegenaan botst omdat je buik zo dik is geworden

3 maanden geleden

Je standaard eten in je nachtkastje hebt liggen, voor als je midden in de nacht honger hebt

3 maanden geleden

Als je denkt ergens tussendoor te kunnen, maar je buik ineens toch meer uitsteekt dan je dacht..

3 maanden geleden

Reactie op GulleFee296738

Als je denkt ergens tussendoor te kunnen, maar je buik ineens toch meer uit ...
Zo herkenbaar dit 😂😂

3 maanden geleden

..je al 2 dagen rot zoekt naar de telefoonoplader (en iedereen ervan had beschuldigd, dat het kwijt was) en hem dan terug vinden onder in een keukenkastje..

3 maanden geleden

..je 50x naar de wc gaat omdat je vergeet of je al bent geweest en ook gewoon opnieuw (of is het nog steeds??) het gevoel hebt alsof je moet plassen.

3 maanden geleden

…als je voor kattenvoer naar de winkel gaat en thuiskomt met een tas vol lekkere dingen, maar geen kattenvoer 😋

3 maanden geleden

Je loopt te hijgen als een paard bij amper iets gedaan te hebben 🙈

3 maanden geleden

Reactie op Lisa Schoonus

Je loopt te hijgen als een paard bij amper iets gedaan te hebben 🙈
Hahahaha 😂

3 maanden geleden

Je telkens van alles laat vallen 😂

3 maanden geleden

… je je de hele dag lang mega opgeblazen voelt 🎈

3 maanden geleden

… je om 2 uur al niet meer kan stoppen met ongegeneerd gapen in de vergadering waar je in zit 🛌

3 maanden geleden

Reactie op BbBbBbBbBbBbBbBbBb

… je om 2 uur al niet meer kan stoppen met ongegeneerd gapen in de vergader ...
Oh zo herkenbaar 🙈 niet te stoppen haha

3 maanden geleden

Als je babykleertjes gekocht hebt en ergens neergelegd hebt, maar nu je de commode in gaat ruimen niet meer weet waar 🤷🏼‍♀️ Gelukkig maar 1 setje kwijt van de triljoen, maar kan het niet uitstaan 😅😂

3 maanden geleden

Als je moet plassen nadat je bent wezen plassen Als je heel ver naar voren moet buigen om te zien wat je eigenlijk aan het scheren bent Als je een douchestoel nodig hebt op haar-wasdag, omdat je anders te lang moet staan Als je waggelend, zuchtend en kreunend opstaat en loopt Als je man je vraagt iets te doen/bestellen, je oké zegt en het na een minuut al vergeten bent Als je buik niet meer tussen het keukeneiland en de koelkast past 🥲 Maar je dit dus door de zwangerschap telkens vergeet en dus regelmatig klem zit