10 Reacties

Ik volg even mee! Ik struggle hier ook mee met onze 2 week oude meissie🩷

16 uur geleden

Mijn dochter is 3 weken oud en dit is ook echt een dingetje bij ons ,ik heb haar vanacht alleen in een korte romper laten slapen met een korte mouw slaapzak en om 5 uur ‘s ochtends had ze het heel warm heb ik haar de slaapzakje uit gedaan ( ik heb een hydrofiele luchtige korte mouwe slaapzak van de HEMA is wel ideaal voor de zomer )

16 uur geleden

Hier ook echt een ding. Uiteindelijk alleen in haar luier in een hydrofiele doek ingebakerd

15 uur geleden

Hier was het vannacht op de slaapkamer 23 graden en hij had een korte mouwen romper aan, met t-shirt met lange mouw en lange broek, ingebakerd met dunne hydrofiel en een zomer lakentje. Bij temperaturen paar keer had hij het niet warmer dan keer 37.2, dus maar zo gelaten. Voor m’n gevoel best veel kleding nog, maar hij vond het wel lekker haha

15 uur geleden

Wol is fantastisch hiervoor: reguleert de temperatuur dus verwarmt bij koud weer en koelt af bij warm weer. Moet je maar even Google;-) bijv een wollen romper vond ik super bij onze eerste

13 uur geleden

Dank voor jullie reacties! Temperaturen jullie veel?

12 uur geleden

Reactie op Wandelingen26

Dank voor jullie reacties! Temperaturen jullie veel?
De eerste week heb ik elke keer na het verschonen getemperatuurt, na week 2 1 x per dag en daarna eigenlijk niet meer nu met de warme dagen doe ik het wel vaker omdat ik niet kan inschatten of ze het te warm heeft

12 uur geleden

Je kan in de nacht ook het nekje checken of ze daar warm of koud voelt ipv temperaturen

11 uur geleden

Ik doe in de nacht hetzelfde als overdag. Omdat de temperatuur binnen niet veranderd in huis. En in de nacht mogen ze iets afkoelen. Maar niet te veel. Dus als ze overdag op 37,5 zit dan is dat oké genoeg om aan te houden voor de nacht toch?