1513 Reacties

2 maanden geleden
Weten dat je zwangerschapsdiabetes hebt, net een uur geleden hebt gegeten maar nu alweer honger hebt 😞 (en ik mag 2 uur na mijn laatste hap niets eten want anders word de controle met vingerprik verstoort)

2 maanden geleden
Reactie op LovingHeart-x
Weten dat je zwangerschapsdiabetes hebt, net een uur geleden hebt gegeten m ...
😫😫
Dat is ook de reden dat ik vaak mijn ijzer vergeet 🤣🤣

2 maanden geleden
Reactie op KittyNootje
😫😫
Dat is ook de reden dat ik vaak mijn ijzer vergeet 🤣🤣
😱 !

2 maanden geleden
Reactie op Marelena
Hahaha het topic was vol. We klagen gewoon teveel dames 😂😂
Moet kunnen…
Ben blij dat het hier kan🤣
Als ik iedere dag tegen mn vent aanklaag word die niet goed 🤪🫣

2 maanden geleden
Word gek van mijn kortademigheid! De trap op lopen is al vermoeiend en even de straat uitlopen naar de supermarkt maakt me super moe. Helpt ook niet mee dat ik zo langzaam loop als een slak 🐌 door mijn bekkenpijn😭

2 maanden geleden
Reactie op KleinNijntje
Word gek van mijn kortademigheid! De trap op lopen is al vermoeiend en eve ...
Ik weet wat je bedoel! Kreeg vandaag deze melding 🤣🫣

2 maanden geleden
Reactie op KleinNijntje
Word gek van mijn kortademigheid! De trap op lopen is al vermoeiend en eve ...
Jaa hier ook zo herkenbaar die kortademigheid. Kinderen naar school gebracht en ben ik thuis, hartslag 130 😂 ik sport nog wel steeds 2x per week maar die hartslag is zo ver omhoog gegaan afgelopen 2 weken en sinds toen die kortademigheid 🥵

2 maanden geleden
Laten we topic twee ook vullen met z’n allen😂
Vraagje; zeuren jullie partners ook voor hoe zwaar híj́ het heeft? Echt ik kan m wel klappen zo vaak als hij het heeft over hoe zwaar het allemaal voor hem is 🫠

2 maanden geleden
Reactie op ZachtmoedigeZon801940
Vraagje; zeuren jullie part ...
Jazeker want hij is "zo enorm moe" of "heeft een zware dag gehad op het werk" het is druk en dat weet ik maar hij zit nogsteeds op it dus soms kan hij niet meer dan wachten op een systeem 🤣🤣
Ik wou dat ik zwanger met een peuter soms die rust had 🤣

2 maanden geleden
Nee.. en ja
Hij weet dat ik het huishouden niet alleen kan… hij moet helpen
Dus als ik zeg wil je stofzuigen
Ja jaa.. doe ik zo…
Dus vraag het bijna niet
Want heb ook gehoord
Ik werk de hele week
(Toen ik nog werkte deed ik als nog het huishouden en hij niks)

2 maanden geleden
Reactie op Huisje-Boompje-Beestje kindje??
Nee.. en ja
Hij weet dat ik het huishouden niet alleen kan… hij moet helpe ...
Hmm ik krijg nu dus ook te horen dat hij echt veel meer in t huishouden doet en geen van z’n vrienden de dingen doet die hij doet (ook buiten zwangerschap). Ik vind dat echt onzin. Allebei werken is ook allebei huishouden doen, maar blijkbaar kijken mannen naar elkaar en vinden ze dat ze t recht hebben niks te doen? Vind het een lastig onderwerp..

2 maanden geleden
Die van mij zeurt echt niet en helpt super veel. We hebben een poetsvrouw voor het poetswerk want dat kost ons teveel tijd van ons gezin, straks ga ik dat wel weer zelf doen denk ik want poets toch beter als ik t zelf doe 😅.
Vandaag heeft hij gekookt en hij ruimt altijd de tafel af.
Merk wel dat die wat kribbiger is maar ik denk dat voor hem de spanning van bevalling en vader worden stiekem wel mee speelt en mij daar niet mee wilt lastig vallen.

2 maanden geleden
Hmm ik krijg nu dus ook te horen dat hij echt veel meer in t huishouden doe ...
Eens…
Je koop samen het huis en samen huishouding doen
Ook een mooie:
Liefje waar is mijn werk vest?
Uhm.. denk nog in de wasmand
Oh wanneer ga je wassen?
.. ik zo wanneer ga jij wassen
Ohja.. ja kan ik wel doen
Kom je helpen met de wasmachine
En dan vervolgens…. Vergeten dat je de was gedraaid heb🤣hij dan.. en dan volgende dag er achter komen
Op die manier leer ik het hem🤣
Maar moet zeggen hij en z’n broertje hebben echt een ouderwets huismoedertje
Dus ze zijn gepamperd .. maar ze /hij kan wel wat
Alleen hij vergeet het vaak of ik moet het echt zeggen..
Zoals ook de wc. Even snel doekje en gloor er in 5 min werk (ik kan nog prima zelf ) maar soms zijn het de kleine dingentjes

2 maanden geleden
Reactie op KittyNootje
Jazeker want hij is "zo enorm moe" of "heeft een zware dag gehad op het wer ...
Ja hier ook zwanger met een peuter. En wat zegt mijn vriend doodleuk als ik zeg dat ik t even zwaar heb en wel zou willen ruilen? Dat hij ook wel zou willen ruilen want het zou hem vast allemaal veel makkelijker en met minder gezeur af gaan dan bij mij 🫠🫠

2 maanden geleden
De in “klagen deel 1” besproken pijn in m’n linkerrib door verrekken bij hoesten is bijna niet uit te houden😭😩. Zitten, staan, liggen, hoesten, lachen, hikken, me omdraaien, alles is pijnlijk. Verloskundige heeft aangegeven dat, als ik het echt niet meer trek, ik opiaten zou mogen, maar dat wil ik als het even kan niet. Heb maar met m’n vriend afgesproken dat als hij mij random hoort schreeuwen/gillen in huis en ik daarna niet roep “KOM HIERHEEN”, hij het mag negeren 😅🥲

2 maanden geleden
Ja, hier ook! Ik wist het al wel maar ook nu: ik moet “de mijne” hele gerichte opdrachten geven, en ook duidelijk, anders wordt het half gedaan “wil je de borden naar het aanrecht brengen en dan ook gelijk zorgen dat ze in de vaatwasser gaan?”, anders vind ik ze later alsnog op het aanrecht. Maar ook hij klaagt, dat ie geen tijd voor zichzelf heeft en het allemaal wel pittig is 💩

2 maanden geleden
Reactie op BriljanteVlucht420614
Die van mij zeurt echt niet en helpt super veel. We hebben een poetsvrouw v ...
Hier ook z'n fijne vent! 🥰 Al geeft hij wel toe dat hij het ook wel zwaar vindt zo'n zwangerschap 🤣