1445 Reacties

5 maanden geleden

Ja echt zo!!! Ik ben zoooo chagrijnig en zoooo tering moe hey. Heb zulk kort lontje en gvd alles duurt zo lang🥲

5 maanden geleden

Ik heb continu honger. Moet ieder uur naar de wc. Ben ontzettend emotioneel. Ontzettend moe of hyper actief. Heb staand werk dus m’n rug doet pijn. Lig standaard tussen 3 en 4 ‘s nachts wakker.

5 maanden geleden

De hele dag trek 🙃🙃

5 maanden geleden

Hier ook zelfde 🤣 niet normaal mor opgezwolle buik helemdag honger 😆

5 maanden geleden

Hier zó. Vreselijk. Misselijk. 😭 en ‘s nachts niet kunnen slapen, bloedirritant. Ook een beetje lange tenen haha. Mn beste vriend insinueerde dat zijn vrouw goed herstelde van de keizersnede omdat ze de juiste mindset heeft. Voor iemand die meerdere complicaties voor haar kiezen kreeg maar óók van het ‘niet lullen maar poetsen’ is, schoot die me toch een partij verkeerd! We praten al een week niet 🤭

5 maanden geleden

Zoooo ontzettend misselijk dag en nacht, geen pauzes er tussen. Ik word gek 😭🤣. Ik heb eens gelezen dat dit in week 9 meestal op z’n ergst is dus ik houd mijn hart vast 😬 aangezien ik pas in week 5 zit 🤢

5 maanden geleden

Hahah leuk onderwerp en ik ga ook lekker los… Lage Rugpijn waardoor ik kan slecht slapen, het voelt zoals aantal dagen na dat je door je rug bent gegaan 😂 Hoofdpijn die opeens komt een gaat, zonder verklaring. Ik drink niet maar plassen gaat door, wc is bij my best friend. Ik zie hem elke uur of vaker… Mijn borsten doen pijn, mijn baarmoeder rekt op van binnen en dat doet pijn . Sporten, ik ben moe en heb snel hoge hartslag… mijn lichaam wil niet terwijl mijn hersen van alles willen. Ow ja misselijk en hongerig continue…😂😂😂🤷🏻‍♀️ Ik ben nu 7+2… ben benieuwd wat er nog bij komt

5 maanden geleden

Hi allemaal, uiteraard gefeliciteerd! Wat fijn een klaagmuurtje.. ik zal er ook even alles uitgooien. Sorry voor het boekwerk! Wie zei dat zwangerschap makkelijk of leuk was, heeft echt gelogen! Ik heb een soort nieuw respect ontwikkeld voor tomatenplanten of alles wat zwanger kan worden.. ik heb hier al aardig wat moeite met 1 sesamzaadje.. Hoe kan het dat we allemaal doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is om gewoon lekker door te werken alsof er niks aan de hand is? Ik ben zo moe dat ik bijna niet meer kan nadenken, concentratie is ver te zoeken.. en het is nog veel te vroeg om te vertellen. Ik heb altijd al willen weten hoe ik er uit zou zien met nepborsten. Ze zijn nu zo ontzettend hard dat ik inmiddels een aardig beeld gekregen heb. Een topje aantrekken is een drama en bh’s heb ik allang al opgegeven.. en ik zit pas op w6+4d. De misselijkheid komt op de meest onmogelijke momenten zoals midden in een meeting of training van mijn werk. De hoofdpijn is niet te harden, echter valt alles in het niet bij de hevige emotionele schommelingen 🥹 ik dacht even rustgevend een aflevering van een natuur programma te kijken.. een lief vogeltje, badderend.. wordt gegrepen door een zeer verdekt opgestelde slang.. daar kwamen de tranen. Na 5 min krokodillen tranen ben ik weer intens verliefd op manlief die een kopje thee voor me maakt en me een kusje komt brengen. En als ik me dan een dag goed voel en even mijn pijnlijke baarmoeder niet voel en mijn borsten niet zo’n pijn doen, slaat de onzekerheid toe, zit het nog wel goed? Gaat alles daar nog zoals het hoort? Ben ik nog wel zwanger.. alsof ik me alleen maar lamlendig hoor te voelen.. en dan duurt 7nov. de 1e echo echt nog heel erg lang..

5 maanden geleden

Oké wil ook lekker klagen. Ik dacht zwangerschap is meteen leuk en blijdschap en dan ff 9 maanden volhouden. Maar poeh, was niet voorbereid op de onzekerheid die ik voel en de stress van alles wat mis kan gaa gaan En dan het geheimhouden. Twijfel iedere keer want is zo lastig! En dan nog het wachten. Waarom zo lang op de eerste echo! En de lichamelijke klachten. Die bandenpijn! Zo vroeg al! Mijn rug gaat eraan. Werk is zo vermoeiend en iedere beweging en tilling is nu al te veel.

5 maanden geleden

Reactie op GlimlachendeEls418498

Hi allemaal, uiteraard gefeliciteerd! Wat fijn een klaagmuurtje.. ik zal e ...
Die laatste alinea die snap ik helemaal, waarom hebben we dat toch 😂

5 maanden geleden

Zijn er meer mensen die moeten braken van de meest rare dingen??? Als ik een wc zie ga ik bijna over mijn nek 😂🥲

5 maanden geleden

Reactie op DDPM

Zijn er meer mensen die moeten braken van de meest rare dingen??? Als ik ee ...
Jaaaa ik ook! Vanmiddag stopte ik even op een tankstation, zag iemand met een bal gehakt en kon het niet tegen houden 😬 ik kan gelukkig veel thuiswerken, want ik wil echt niet naar werk in deze staat

5 maanden geleden

Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben, die dat "roze wolk" gevoel totaal nog niet heeft. En eerlijk gezegd denk ik dat het heel normaal is dat je dan niet meteen hebt. Het is inderdaad heel bijzonder, maar die heftige misselijkheid, die bij mij met vlagen komt en de vermoeidheid erbij. Geen goeie combi 😂 Dan je allerfijnste broeken die steeds strakker gaan zitten, ook zooo vervelend. En het stilzwijgen tot aan de termijnecho, ben nu 8+1, jeetje dat blijkt ook nog knap lastig! Ik hoop dat we ons allemaal gauw wat beter mogen voelen 🍀

5 maanden geleden

Oh lekker dit! Ik ben nu 7+3 en al sinds week 5 helemaal niks meer waard vanaf halverwege de middag 🫣 ZO MOE, niet normaal. Mja, met een dreumes van bijna 2 is dat JAMMER DAN 😂 Ik voel me ook gewoon vreemd, niet mezelf. M’n borsten klappen er bijna af en m’n Carpaal tunnel begint ook alweer op te spelen (terwijl ik net voor de zwangerschap spuiten heb gehaald). Ik heb ook nog keelpijn en snot (ben normaal nooit ziek), waardoor ik de hele nacht niet kon slapen, maar bijslapen overdag HO MAAR. Kan gewoon niet slapen 😅 De uitkomt is prachtig (na een jaar of 2), maar waarom het Universum dit zo verdomde moeilijk heeft gemaakt, snap ik helemaal niks van 😝 Zo. Dus dat.

5 maanden geleden

Reactie op Lieke0805

Jaaaa ik ook! Vanmiddag stopte ik even op een tankstation, zag iemand met e ...
Hahahahhaha oh wat erg ik werk ook zoveel mogelijk thuis 😂

5 maanden geleden

Die enormeeeeee honger, en dan zit ik heel even vol, maar voelt al heel snel alsof ik al jaren niks heb gegeten. Echt intens!!!

5 maanden geleden

Reactie op momy2022

Die enormeeeeee honger, en dan zit ik heel even vol, maar voelt al heel sne ...
😂 zo herkenbaar, zat vandaag om 1030 al aan de lunch

5 maanden geleden

Zwanger zijn met een dreumes erbij is NIET LEUK. Bij de eerste kon ik tenminste op de bank hangen als ik vrij was en nu... ben ik nooit meer vrij. Oke beetje overdreven maar dit maakt alles zoveel.pittiger en ik ben zoooo moe.

5 maanden geleden

Reactie op Bobbelt

Zwanger zijn met een dreumes erbij is NIET LEUK. Bij de eerste kon ik tenmi ...
Ik snap jeeee!! Hoe oud is je kindje?

5 maanden geleden

Ik ben al eens zwanger geweest en ik vind het niet leuk!! Ik heb het er voor over om zo’n lief kindje er aan over te houden. Maar met emetofobie (overgeef fobie) is het eerste trimester flink zwaar. Gelukkig nog niet misselijk. Tegen het derde trimester was ik vorige keer mentaal in een verdrietige staat. Ik werd depri. Ik kijk zo tegen mijn zwangerschap op! Hoewel ik niet kan wachten op de reacties van onze families en vrienden blijf ik de rest van de zwangerschap spannend vinden. 😖