562 Reacties

vorige maand

Hebben jullie het badje op de kamer staan of op de badkamer? Weet niet zo goed waar ik hem wil hebben

vorige maand

Reactie op LovingHeart-x

Hebben jullie het badje op de kamer staan of op de badkamer? Weet niet zo g ...
Wij hebben hem op de babykamer staan

vorige maand

Reactie op LovingHeart-x

Wij in de woonkamer , geeft ons veel meer ruimte om hem straks te laten badderen. Dit hebben we bij de eerste ook gedaan, toen ook omdat het beneden warmer was (oktober kindje)

vorige maand

Op de babykamer maar puur omdat wij een hele kleine badkamer hebben en er simpelweg geen plek voor is

vorige maand

Wij in de badkamer, dan kun je m met de douchekop gewoon vullen en wordt vloerbekleding op de babykamer niet nat

vorige maand

Bij ons in de babykamer maar als de kleine straks er is gaat hij naar de badkamer. Is inderdaad makkelijker omdat je dan minder hoeft te slepen met water. Bij onze zoon hebben we het badje eigenlijk alleen maar in de kraamweek gebruikt trouwens, samen douchen vonden we veel makkelijker.
Wij gaan het in de keuken doen. Verreweg meeste ruimte en het prettigst qua temperatuur

vorige maand

Hmm, eigenlijk maakt het dus eigenlijk niet uit, haha. Mij lijkt ook op de badkamer handiger met water maar de kinderkamer ivm alles bij de hand 🤔

vorige maand

Reactie op SjakieBonestakie

Bij ons in de babykamer maar als de kleine straks er is gaat hij naar de ba ...
Hoe gaat dat dan, samen douchen? Kan me daar (nog) niets bij inbeelden

Reactie op Stroopwafel97

Op de babykamer maar puur omdat wij een hele kleine badkamer hebben en er s ...
Ja hier ook Kamer is 2x zo groot dan de badkamer 🤣

4 weken geleden

Reactie op LovingHeart-x

Hoe gaat dat dan, samen douchen? Kan me daar (nog) niets bij inbeelden
Baby vasthouden hoog op de schouder en dan douchen. Als de baby met papa in de douche is bijvoorbeeld kan mama hem/haar overnemen om af te drogen. Zo ben je in een paar minuten klaar ipv dat je eerst het badje moet vullen en later weer leegmaken etc. Kraamzorg gaat jullie dit vast leren!

4 weken geleden

Reactie op LovingHeart-x

Hebben jullie nog tips voor dingen die je tijdens je verlof voor kan bereiden? Ik heb alle standaard dingen gedaan maar merk dat ik steeds zoek naar dingen die ik nog kan doen of beter kan maken. Ik wil eigenlijk mijn online geboortecursus ook nog een keer opnieuw kijken. Gevalletje nesteldrang denk ik🤭

4 weken geleden

Reactie op 8juni2025

Hebben jullie nog tips voor dingen die je tijdens je verlof voor kan bereid ...
Evt alvast adressen schrijven voor de geboortekaartjes?! Weet niet of je dat al hebt gedaan. Ik heb dat van te voren op etiketten geschreven, hoef je ze straks alleen maar op de enveloppen te plakken

4 weken geleden

Reactie op Mj De fluiter

Evt alvast adressen schrijven voor de geboortekaartjes?! Weet niet of je da ...
Je kan ook heel makkelijk in excell alle adressen schrijven en op etiketten printen. Scheelt heel verl tijd haha

4 weken geleden

Baby vasthouden hoog op de schouder en dan douchen. Als de baby met papa in ...
Lijkt me heel bijzonder en ben heeeeeel benieuwd om dit te proberen 😍

4 weken geleden

Reactie op LovingHeart-x

Lijkt me heel bijzonder en ben heeeeeel benieuwd om dit te proberen 😍
Tip!! Wat ik in het begin heel fijn vond! Ze verkopen lange washandjes. Die komen tot je elleboog. Zo een baby word best wel glad en dan kon ik met de washand voor mijn gevoel beter grip houden ☺️ Ik vond het douchen lekker maar vaak veel gedoe omdat je zelf ook moet afdrogen enzo. Maar ik ga het zeker 1 keer in de week a 2 weken doen weer 😅 Zo lekker knuffelen met dat hummeltje in je armen 🥰

4 weken geleden

Baby vasthouden hoog op de schouder en dan douchen. Als de baby met papa in ...
Je hebt ook van die sorry van super lange wanten, speciale douche washandjes voor met baby's - daarmee kun je ze net wat beter vasthouden zonder dat ze wegglijden

4 weken geleden

Reactie op TripleMash

Je hebt ook van die sorry van super lange wanten, speciale douche washandje ...
Sorry = soort van😂

4 weken geleden

Ik heb al 3 dagen meer last van harde buiken. De baby bewoog gister echt enorm veel, vandaag wat minder. Ze lag 2 weken geleden nog dwars, weekje erna zwoer ik dat ze ingedaald was om na 1 dag alweer dwars te liggen. Maar nu twijfel ik.. harde buiken en het anders bewegen kan dat met indalen te maken hebben? Met momenten voel ik druk van onder maar niet zoals vorige week, toen voelde ik echt zo een bal zitten met bukken bijv. 😅

4 weken geleden

Iemand bekend met zwangerschapscholotese? Ik heb gisteren te horen gekregen dat ik het heb en moet deze week nog een keer erop prikken omdat ik de eerste keer niet nuchter was Ik heb er ookal medicijnen voor gekregen dus ik hoop dat het dan al een stuk lager is.. maar als je het hebt wordt je dan SWS ingeleid? Of kan het zo goed zakken dat ik mag wachtte tot ze zelf komt?