13 Reacties

vorige week
Toen ik menstruatie achtige krampen had, was het een blaasontsteking. Misschien even urine laten testen?

vorige week
Hier ook menstruatiekrampen gehad die doortrokken naar benen en rug
Bleek blaasontsteking waar ik nu antibiotica voor slik. Heb wel een verkorte baarmoedermond blijkbaar!! En in t ziekenhuis hebben ze wel echt harde buiken gemeten

vorige week
Het begon bij mij donderdag nacht, lichte kramp. Wilde zelf niet bellen omdat ik het ook wel herken als oefenweeen etc, maar mijn partner drong aan. Daar aangekomen was de baarmoedermond 3.5cm, 2uur later en wat harde buiken en krampjes verder nog 2,8cm Sindsdien lig ik in het ziekenhuis aan de weeenremmers en longrijping.. ik zou dus echt ten alle tijden bellen in dit soort gevallen!

vorige week
Reactie op Rebeccaax
Het begon bij mij donderdag nacht, lichte kramp. Wilde zelf niet bellen omd ...
Veel sterkte! Ik ben op mijn termijn vandaag, de vorige zs opgenomen in het zkh en over twee dagen prematuur bevallen. Als je er meer over wil weten of zelf kwijt wil dan mag je me een berichtje sturen hoor!

vorige week
Zeker de verloskundige bellen!
Mijn zus dacht ook dat ze "voorweeën" had... Waren echte weeën en mijn nichtje is dus 6 week te vroeg geboren... Alles is goed gekomen maar toch.... Altijd bellen!