37 Reacties

vorige week
Ik heb al 7 maand een onstoken darm en zwanger vraag mij af hoe ik mijn kind met pijn eruit moet persen al hoewel ik het idee heb dat ik haar eral 1000× eruit heb geperst door al die pijn van mijn darm🤕

vorige week
Ik heb die opmerking deze week voor het eerst gehad ik was zo kwaad.
"Zo!! Laatste loodjes?" Ik mag dus nog net geen 3 maanden. 2 juli.
Maar diezelfde vrouw zei ook "leuk straks 2 meiden" terwijl mijn zoontje van 2 met zijn groene laarzen zwartr broek en groene winterjas op de bar zat... Ok hij had een knot in maar ziet er echt niet uit als een meisje.

vorige week
Ja ik hoor hier ook al 2 maanden dingen als 'laatste loodjes', of 'bijna net verlof' dat ik die mensen wel kan schieten pfff. Bij een tweede is het toch allemaal wat minder romantisch. Nu maar hopen dat die 2 maanden lekker snel gaan en dat we ergens tussendoor er toch een beetje van genieten kunnen 🙏❤️

vorige week
Oh sameeeeee. Ik wil niet meer 😭 tis dat ik morgen 28 weken ben en de stress van een prematuur kindje gun je ook niemand, maar het liefst zou ik hem er vandaag nog uitpersen 😫.
Gelukkig heb ik na volgende week een week vrij, dan 2 weken werken, week vrij, week werken, verlof. Scheelt dat ik dan even niet zo veel meer “moet”. Want ik slaap ook zo ontzettend slecht dus werken is ook echt zwaar 😭😭 en dan nog zorgen voor een peuter.. pfff
Zo. Dat was m’n klaagrondje weer

vorige week
Heel herkenbaar 😂 ik zeg elke dag tegen mn man, ik doe dit nooit meer😅 zwanger van de derde en 2 ondernemende boys van 2,5 en 4,5jaar. We zitten nog midden in een verbouwing en mn man is net gepromoveerd, dus druk en veel werken. Laatst zei iemand ook tegen me; jij hoeft niet lang meer zeker en een ander zei.. zo, zo, jullie werken lekker door.. ze zag mn 2 kids en dikke buik. Vond het echt beide ongepaste opmerkingen. Ik ben morgen 32 weken, kan niet wachten totdat hij er is. Slaap slecht, mn lichaam doet pijn, bluh. Dus ja, i feel you!

vorige week
Reactie op KittyNootje
"Zo!! ...
😅 met bar bedoel ik balie van de apotheek. Goeie morgen 🤣🤣
Mijn kind gaat over het algemeen de kroeg niet in (alleen die om de hoek omdat de eigenaar een soort bonus opa is 🤣 krijgt hij altijd snoepjes van)

vorige week
Reactie op yrie
Ik ben bang voor deze gevoelens maar heb ze nog niet 😶
Ik ga vooral genie ...
Ik ook! Ga de schopjes in mijn buik zo erg missen 🥺 en heerlijk dat ik nu nog even rust kan pakken

vorige week
Mijn vorige zwangerschap geen kwaaltje niks! En nu…
Voor me gevoel klaag ik alleen maar. Me buik is niet mega, maar zit gigantisch in de weg, veel harde buiken. Zitten, liggen is niet fijn.
Zwangerschaps suiker en zo kan ik nog wel doorgaan.
Maar ik ga met 38 weken worden ingeleid dus dat is al over 6 WEKEN!😱

vorige week
Yep hier hetzelfde😅
Onze dochter licht mega mega laag, waardoor ik precies een basketbal op m’n buik heb.
Verder ben ik best klein en tenger, dus het is ook best een apart gezicht😅😂
Ik werk in de horeca, en krijg van zowat iedereen dezelfde opmerkingen…
1. Zijn het er 2?
2. Jij moet wel bijna bevallen zeker?
Nee en nee😅
Ik moet nog dik 2 maanden en ben vervolgens ook nog gewoon 3,5 week aan het werk😅
Fijn he😅👍🏽

vorige week
Reactie op KittyNootje
"Zo!! ...
Zo herkenbaar. Mijn dochter heeft bruine krullen, maar dat groeit sinds baby zo langzaam (wat niemand hier in huis iets boeit), dat het nog niet eens onder haar oren/in haar nek valt.
Ik denk dat mensen haar pas sinds een jaar een meisje noemen..ookal heeft ze roze en glitters aan! Maar hier ook laatst: "zo, wat leuk voor jou nog een jongen." En de mensen naast ons toen we uit eten waren: "Goh, zijn jullie hier met z'n vieren of met z'n vijven?" Insinueer je nu dat ik een tweeling draag?! Ik word zo moe van alle random opmerkingen en succes wensingen op straat! Ik hoef gelukkig nog 'maar' 9 weken..
Ik ben zo moe. Door het zo lang al slecht slapen. Zit nu op het punt dat ik weer overdag wil slapen en hulp nodig heb bij broek/sokken en schoenen aandoen en er steeds minder in het huishouden lukt. De hele tijd die bekkenpijn, elke dag aambeien (wat ik ook smeer/eet/hoeveel ik ook drink) benen vol met spataderen en gesprongen adertjes.
En dan mag ik nu ook last minute nog een suikertest gaan doen en ligt de kleine steeds in stuit...
Maar ik ga de bewegingen ook missen en dat hij veilig in m'n buik zit 💙 en die grote buik waar ik ook zo trots op ben. Dit is wat wij vrouwen doen, ons kindje laten groeien, beschermen, voeden en op de wereld zetten.🥰

vorige week
Reactie op kiimm25
Mijn vorige zwangerschap geen kwaaltje niks! En nu…
Voor me gevoel klaag ...
Misschien een rare vraag, maar hoe heb je het voor elkaar gekregen daar nu al een concrete afspraak over te maken en dat het met 38 weken kan? Ben bij de 1e ook ingeleid 38+5 maar hoorde toen pas anderhalve week van tevoren wanneer, en zou nu echt iets eerder willen.

vorige week
Nou ik ben 30 weken, 2de en laatste kindje, en mijn buik is inmens en voelt ook echt zwaarrr.
Niks zit meer lekker of mooi.
En kan niet wachten tot ik weer een beetje mezelf terug heb/aan mijn eigen lichaam kan werken over een tijdje.
Tegelijkertijd vind ik die bewegingen zo gezellig.
En ben ik natuurlijk trots dat ik een kleine meid draag.
Maar pff, ik ga over 2 weken met verlof en ik kan niet waaaaachten. Tegelijkertijd " verlof" met een dreumespuber die precies 2 word als ik uitgerekend ben 😳 uhhh pittig, is dat wel verlof ??? 🤣