29 Reacties

2 weken geleden
Hey,
Ik gebruik van Orthica probiotica en omega 3. Van Laveen multivitamine. Alles gekocht bij de Holland and barret!

2 weken geleden
Ik gebruik hetzelfde. Maar dan magnesiumolie en dat smeer ik op m'n kuiten, anders krijg ik echt krampen

2 weken geleden
Ik gebruik van Kruidvat bijna iedere dag een multivitamine tablet voor zwangeren. Op de dagen dat ik dit niet gebruik, drink ik een glas limonade van Roosvicee Ferro (daar zit dus veel ijzer in).
Moet er wel bij zeggen dat ik verder echt gezond eet, dus lijkt het mij niet erg dat ik af en toe niet zo'n multivitamine slik.

2 weken geleden
Ik ben gewoon de davitamon compleet mama met visolie door blijven slakken.

2 weken geleden
Dagelijks:
Calcium 1000 mg
Bonusan multi natal actief 1 tablet,
Vitals ijzerbisglycinaat 50 mg(wegens lage ferritine),
Vitals Ultra Pure EPA/DHA 1000 mg ,
Bonusan Magnesiumbisglycinaat 2 gram

vorige week
Reactie op BriljanteVlucht420614
Ik ben gewoon de davitamon compleet mama met visolie door blijven slakken.
Dit ☝️

vorige week
Ik slik zwanger+ van MAYU vitamins, ik kan deze echt aanraden, alleen het nodige en geen rotzooi! Ontwikkeld door een verloskundige die zelf ook moeder is. Ook in de borstvoedingsperiode nog te gebruiken.

vorige week
- vitamine D
- vegan omega
- magnesium
- avogel rust (in de de hoop beter te slapen)
- soms ijzer/c combi

vorige week
Even een vraag ik zou van de verloskundige magnesium kunnen proberen voor een zwaar gevoel in mijn ledematen. Maar nu was ik gister bij etos maar keuzestress. Er zitten potjes bij die je niet mag als zwangere. Toen bij h&b geweest en die gaf de tip flüger nummer 7 geloof ik.. maar daar zitten meer dan 200 tabletten in en moet je er wel 6 ofzo van nemen op een dag 😅. Welke nemen jullie? Het is maar om te proberen en ik moet nog 3 maanden.

vorige week
Reactie op BriljanteVlucht420614
Even een vraag ik zou van de verloskundige magnesium kunnen proberen voor e ...
Heb zelf deze naast mn multivitamine:
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-magnesiumcitraat-tabletten/p/3932440?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=&utm_content=&utm_term=&utm_id=google_ads_18137711515&gad_source=1&gbraid=0AAAAACnuMokuMNFcu77tpx_x18e7hgBoV&gclid=Cj0KCQjwhr6_BhD4ARIsAH1YdjDQe8f8mDqlGtZvhIIb-J3Y8S56z0rvmVtsuPpOWFajnhaGaaVLhaEaAn9XEALw_wcB