29 Reacties

2 weken geleden

Hey, Ik gebruik van Orthica probiotica en omega 3. Van Laveen multivitamine. Alles gekocht bij de Holland and barret!

2 weken geleden

Ik gebruik al gedurende de hele zwangerschap multi mama van Golden Naturals en los ook vegan omega 3 (merk wissel ik mee af). Zelf ben ik misschien wat overdreven omdat ik vegetariër ben en alles goed binnen wil krijgen ☺️

2 weken geleden

Ik gebruik hetzelfde. Maar dan magnesiumolie en dat smeer ik op m'n kuiten, anders krijg ik echt krampen

2 weken geleden

Ik gebruik van Kruidvat bijna iedere dag een multivitamine tablet voor zwangeren. Op de dagen dat ik dit niet gebruik, drink ik een glas limonade van Roosvicee Ferro (daar zit dus veel ijzer in). Moet er wel bij zeggen dat ik verder echt gezond eet, dus lijkt het mij niet erg dat ik af en toe niet zo'n multivitamine slik.

2 weken geleden

Ik ben gewoon de davitamon compleet mama met visolie door blijven slakken.

2 weken geleden

Ik slik hetzelfde als jij! 🥰

2 weken geleden

Dagelijks: Calcium 1000 mg Bonusan multi natal actief 1 tablet, Vitals ijzerbisglycinaat 50 mg(wegens lage ferritine), Vitals Ultra Pure EPA/DHA 1000 mg , Bonusan Magnesiumbisglycinaat 2 gram

2 weken geleden

- vitamine D - magnesium - gebufferde vitamine C - omega 3 capsules 💊 👶🏼 Fan van Vitakruid en Charlotte Labee!

2 weken geleden

Laveen mama multi, magnesiumspray/gel en Mollers levertraan

vorige week

Ijzertabletten, dubbele dosis vitamine D (van ijzer en D heb ik tekort) en dan kruidvat zwangerschapsvitamines

vorige week

Reactie op BriljanteVlucht420614

Ik ben gewoon de davitamon compleet mama met visolie door blijven slakken.
Dit ☝️

vorige week

Ik slik zwanger+ van MAYU vitamins, ik kan deze echt aanraden, alleen het nodige en geen rotzooi! Ontwikkeld door een verloskundige die zelf ook moeder is. Ook in de borstvoedingsperiode nog te gebruiken.

vorige week

Multivitamine van Davitamon (zonder visolie, want yuk) en dan algenolie capsule van Testa ernaast (wel fijn spul). En slik af en toe wat extra vitamine D erbij (was meer een winter ding) en magnesium (af en toe eentje).

vorige week

- vitamine D - vegan omega - magnesium - avogel rust (in de de hoop beter te slapen) - soms ijzer/c combi
Even een vraag ik zou van de verloskundige magnesium kunnen proberen voor een zwaar gevoel in mijn ledematen. Maar nu was ik gister bij etos maar keuzestress. Er zitten potjes bij die je niet mag als zwangere. Toen bij h&b geweest en die gaf de tip flüger nummer 7 geloof ik.. maar daar zitten meer dan 200 tabletten in en moet je er wel 6 ofzo van nemen op een dag 😅. Welke nemen jullie? Het is maar om te proberen en ik moet nog 3 maanden.

vorige week

Zwanger vitamine van kruidvat/etos Vitamine d Ijzer elke dag ivm te kort Magnesium ivm kuitkramp Omeprazol voor maagzuur

vorige week

Magnesium, omega 3, calcium, vitamine d, in het derde trimester heb ik probiotica toegevoegd om de beste darmflora door te geven aan mijn zoon. Prijzig dus hopelijk doet het wat!
Vitamine D 800ie Vitamine C Magnesium Omeprazol B12

vorige week

Reactie op BriljanteVlucht420614

Even een vraag ik zou van de verloskundige magnesium kunnen proberen voor e ...
Golden Naturals Magnesium Het is altijd goed om magnesium te gebruiken voor ook na je zwangerschap. Werkt voor veel dingrn