12 Reacties

17 uur geleden

Als verhoging is dan zou al niet heen brengen dat mag niet want ze mogen dan niet slapen in hun bedje

17 uur geleden

Idd met koorts dan breng ik hem niet. Als hij verder vrolijk is wel

Reactie op Celinelove123

Als verhoging is dan zou al niet heen brengen dat mag niet want ze mogen da ...
Haha dit klinkt voor mij niet echt logisch..... als wij verhoging hebben word ons toch ook niet verboden om in bed te gaan slapen...

Reactie op Celinelove123

Als verhoging is dan zou al niet heen brengen dat mag niet want ze mogen da ...
Waar moeten ze dan slapen?

17 uur geleden

Reactie op WonderlijkePioenroos961507

Haha dit klinkt voor mij niet echt logisch..... als wij verhoging hebben wo ...
Heeft te maken met de kans op koortsstuipen en erheen zicht op hebben

17 uur geleden

Reactie op WonderlijkePioenroos961507

Haha dit klinkt voor mij niet echt logisch..... als wij verhoging hebben wo ...
Hahah ja ik wist dit ook niet tot dat mijn andere zoontje moest op halen wegens koorts

17 uur geleden

Reactie op AvontuurlijkeMirage540218

Waar moeten ze dan slapen?
Bij verhoging informeren weer ouders en dan laten we de kindjes op de groep slapen (box/moonboon ect) bij koorts is ons beleid altijd ophalen

Reactie op Stroopwafel97

Bij verhoging informeren weer ouders en dan laten we de kindjes op de groep ...
Hmm oke dat is bij ons kdv anders. Je mag je baby brengen zolang hij fit is, dus ook met verhoging.

16 uur geleden

Ik denk dat dit vooral per kdv verschilt. Ik werk er zelf in, maar weet dat degene waar ik mijn kindje breng weer andere regels heeft. Je kan het altijd proberen met de wetenschap dat er gebeld kan worden. Maar ik zelf zou ook niet gaan werken met verhoging/koorts. Het is sowieso wel goed om te bedenken hoe ze omgaan met verhoging en koorts icm slapen

16 uur geleden

De eerste prikjes kreeg mijn zoontje 's ochtends vroeg en daarna heb ik hem naar de opvang gebracht. Vonden ze goed en hebben hem extra vertroeteld. Hij was wat huileriger dan normaal dus ze hebben veel geknuffeld. Hele lichte verhoging heel de dag. Bij de 2e ronde vaccinaties was ik wel vrij maar de dag erna weer naar de opvang. Hij had alleen gevoelige beentjes. Als het niet ging zouden ze bellen maar alles is goed gegaan. Het is denk ik ook hoe relaxed je er zelf onder bent

14 uur geleden

Qua richtlijnen bij ziektes kun je ook Kiddi bekijken, is van de overheid. Maar dat is meer bij specifieke ziektes. Bij ons mogen we ook gewoon brengen zolang ze vrolijk zijn. Ik zeg er dan wel altijd bij dat als het niet gaat, ze me gewoon moeten bellen en ik haar ophaal.

14 uur geleden

Reactie op Stroopwafel97

Bij verhoging informeren weer ouders en dan laten we de kindjes op de groep ...
Ja met verhoging informeren we ze alleen dan laten we de keuze bij de ouders, bij koorts is het wel ophalen