71 Reacties

vorige week

Moe Krampen in kuit Veel bandenpijn Angst voor de bevalling 🙈

vorige week

Reactie op Melanie1!

Moe Krampen in kuit Veel bandenpijn Angst voor de bevalling 🙈
Ohjaaa die krampen ben ik vergeten verschrikkelijk he. En ja hier ook angst voor de bevalling pff😳

vorige week

Moe, overgeven, slecht slapen🥲🥲

vorige week

Reactie op Cocorondo

Ohjaaa die krampen ben ik vergeten verschrikkelijk he. En ja hier ook angst ...
Ik had het bij de eerste totaal niet (11 jaar geleden) nu zo’n angst dat er iets met me gebeurd en hem dus achter laat. Word soms gek van mezelf 🤯

vorige week

Moe, vocht in mijn onderbenen/ enkels en verder gaat het wel oké.

vorige week

Hier 30+1 - moe - slecht slapen - maagzuur (vooral bij inspanning en liggen) - pijn aan stuitje en onderrug - duizelig (voornamelijk bij inspanning, hier ook lage bloeddruk) - lekkende borsten ‘s avonds (al sinds week 19) - niet snel meer kunnen wandelen - enorm harde plofbuik eind van de dag Maar allemaal nog wel te doen. Sport nog steeds dus mag niet klagen 🙏🏻
Ik zit nog net niet in het 3e trimester op een paar dagen na (26+5), maar - Moe - Maagzuur - Misselijk - Pijn in m'n ribben - Rugpijn - Bekkenpijn - Slechter slapen Helaas zit ik vanwege de klachten ook al een tijdje voor een deel in de ziektewet

vorige week

-Zwangerschapsischias al heel lang. - Vermoeidheid ook door ijzer te kort. - Maagzuur is sinds wk 8 nooit weg geweest.

vorige week

Moe, brandend maagzuur, eczeem,

vorige week

Slechter slapen Moe Wat last van mijn rug en bekken Ben nu 27+3
- moe - ongemakkelijk gevoel in m’n buik - kuitkrampen 😅 - weinig eetlust

vorige week

- moe/weinig energie om iets te doen - maagzuur - jeukbultjes op buik - s’nachts plassen + niet meer in slaap kunnen komen -> nog meer moe 🥱

vorige week

Slecht slapen vanwege maagzuur/veel boeren moeten laten (dat gaat helaas de hele dag door 😅) en restless legs. Moe, ene dag gaat wel goed maar dag erna kan zomaar ineens flinke moeheid toeslaan en laatste tijd ben ik daardoor ook chagrijnig (ik herken mezelf gewoon niet want ik had nooit last van die 'buien'). Verder is de misselijkheid nog steeds op de achtergrond aanwezig...inmiddels 27 weken.

vorige week

Moe Slecht slapen Veel piekeren

vorige week

Moe Vocht vasthouden in de enkels en voeten Lage rugpijn Maagzuur
Moe, buitenadem, lekkende borsten en onrustige benen😖

vorige week

Harde buiken Extreem moe Eczeem Rugpijn Lage bloeddruk C-Tunnel syndroom Kuit krampen

vorige week

Weer heel moe, bijna elke dag een middag dutje. Gevoelige borsten Soms lekkende borsten Slecht slapen Veel plassen Harde buiken Gevoelige buik

vorige week

De 3 M’s; Moe Maagzuur en Misselijkheid 🥲

vorige week

moe, droge huid, maagzuur+oprispingen, bekkenpijn bij langer stilzitten, vals gevoel van volle blaas, futloos, boeren, soms jeukende benen