8 Reacties

2 dagen geleden
Had zelf ook van die uitwasbare zoogcompressen, maar die konden de grote melk stroom de maanden na de bevalling echt niet aan. Vooral de nachten niet. Toen meerdere wegwerp geprobeerd en vond die van de HEMA uiteindelijk het beste werken (zaten ‘lekker’ en konden veel vocht opvangen). Dus die voor nu weer gehaald 🙂

gisteren
Ik heb de wegwerp van de Etos. Misschien niet heel erg goed voor het milieu, maar ik heb er nooit last van gehad in de zin van jeuk of iets ☺️

gisteren
Hai! Ik had enorme overproductie de eerste twee weken en was heel blij met deze wasbare:
https://www.nappys.nl/vrouw/wasbare-zoogcompressen/petit-lulu-zoogcompressen-kleur
Tipvoorniks is wel inderdaad om ze al een keer of tien mee te wassen met andere was voor je ze echt gaat gebruiken, want dan absorberen ze pas echt goed.
Jeukte niet, absorbeerde goed, geen rare vouwen, gebruikte ze zowel snachts als bij sporten.

gisteren
Ik had ze van de Etos geloof ik 🤔 van die wegwerp… maar daar kwamen steeds pluisjes af (zat heel je tepel onder de pluizen🙈😅)
Dus toen over gegaan op wasbare, en dat was echt prettiger!
Was ook minder warm en zweterig zegmaar😅 ademde denk ik beter dan die wegwerp, waar toch plastic in zit waarschijnlijk

13 uur geleden
Ik had en heb de wasbare zoogkompressen van BoobBirds!! Handig als je een grotere cup hebt en is precies in de vorm van je beha, dus je ziet geen lijnen of watdan ook. Super zacht van bamboe gemaakt!

10 uur geleden
Reactie op Alessa_Ariana
Ik had en heb de wasbare zoogkompressen van BoobBirds!! Handig als je een g ...
Deze ga ik eens opzoeken! Ik zit op een F cup en dit klinkt wel interessant