11 Reacties

3 dagen geleden

Zo zat ik vd week ook bij de notaris ivm de overdracht van ons huis, samenlevingscontract en testament en ik heb in mijn hoofd niks "ontvangen". Geen idee waar het allemaal over ging, er is gewoon geen ruimte om het binnen te krijgen en zeker niet als zo'n iemand ook zo snel praat omdat er weinig tijd is. Of ik vergeet mijn volledige adres in te vullen bij online bestellingen..😬

3 dagen geleden

Niet zo extreem maar ben altijd heel scherp en dat ben ik nu niet dus dat is wel een ergernis. Maar ik kan ook onderweg zijn naar de appie en halverwege vergeten zijn wat ik ook alweer ging doen…

3 dagen geleden

Ik herken dit totaal. Laat m'n spullen overal slingeren, krijg soms tijdens gesprekken amper iets mee van wat iemand zegt omdat ik heel ergens anders ben in m'n hoofd en vergeet van alles. Ik probeer er maar om te lachen want ik ken dit echt niet van mezelf, maar af en toe vind ik het ook wel gênant 😅

3 dagen geleden

Heel herkenbaar. Ik maak lijstjes tot in den treure 🙈

2 dagen geleden

sowieso, ik ben waardeloos op mijn werk. Vergeet hele meetings, wat ik moet doen en wat er is afgesproken. Gelukkig werk ik geen hele dagen meer.

gisteren

Heel herkenbaar ook. Ik vergeet van alles en ben constant dingen kwijt. Lijstjes maken werkt ook niet top. Opgeschreven: inplannen overleg mensen. Welk overleg? Welke mensen? Geen idee haha

19 uur geleden

Hey! Wat vervelend en frustrerend lijkt me. Hopelijk trekt het na de zwangerschap weer bij 🍀. Eten dat choline bevat kan helpen tijdens de zwangerschap als je last hebt van mom brain. Choline zit in ei, zalm, cashew noten en in nog veel meer dingen. Of het echt veel verschil maakt als je er zoveel last van hebt, geen idee🤷🏼‍♀️. Maar misschien heb je wat aan de tip, succes 🍀

19 uur geleden

Oo en ik heb twee weken geleden een afspraak gemaakt met iemand op dinsdag 1 april om 10:00 uur. Afgelopen dinsdag zat ik in een ander overleg toen de receptie belde dat mijn afspraak er was. Ik snapte er helemaal niks van. Had ik hem in mijn agenda gezet voor vandaag om 13:00 uur. Andere dag, ander tijdstip. Geen idee waar dat is misgegaan. 😅 overigens keurig zelf per mail bevestigd dat 1 april 10:00 uur prima was.

17 uur geleden

Reactie op SC97

Hey! Wat vervelend en frustrerend lijkt me. Hopelijk trekt het na de zwange ...
Oh bedankt voor de tip! Toch weer meer eieren eten dan.. al is eiersalade wel mijn craving maar zal te weinig in zitten denk ik. Melk bevat ook choline las ik. Ik hou echt van melk maar door m'n ijzertabletten mag je ook maar beperkt zuivel🙄 ik denk dat de verbouwing en ijzer te kort ook niet echt meewerken in mijn hersenactiviteit want heb al een week geen middag dutje kunnen doen 😅

17 uur geleden

Reactie op Hollie

Oo en ik heb twee weken geleden een afspraak gemaakt met iemand op dinsdag ...
Ja precies zo frustrerend is het! M'n vriend en zoon zijn er inmiddels aan gewend. Dat ik ook maar de helft van mijn ingrediënten haal als ik eten ga maken enzo 🫢het is gewoon dood vermoeiend om zo ongeorganiseerd te zijn wat ik normaal juist altijd heel erg was. 😅

5 uur geleden

Herkenbaar hoor, zo'n chaos hoofd. Ik wist vandaag niet meer op welke verdieping van de parkeergarage ik stond. Terwijl ik max. een kwartier in de supermarkt ben geweest en normaal gesproken feilloos onthoud waar mijn auto staat.