22 Reacties

2 weken geleden

Ik lees mee. Was eindelijk 1 week lang vrij van misselijkheid, maar ook hier is het sinds gisteren terug. Ben 12+2.

2 weken geleden

Ik heb hetzelfde. Tussen week 5 en 9 heel moe en misselijk. Daarna steeds wat beter tot afgelopen weekend. Ineens voelde ik me weer heel slecht. Ik denk dat het bij mij te maken heeft met gevoeligheid voor hormonale schommelingen. Rond 13 weken stijgt progesteron weer wat sneller. Na een weekend heel rustig aan doen voel ik me vandaag weer wat beter

2 weken geleden

Hopelijk gaat het bij jullie ook snel weer wat beter

Reactie op Charly90

Ik heb hetzelfde. Tussen week 5 en 9 heel moe en misselijk. Daarna steeds w ...
Jaa dat zou heel goed kunnen inderdaad

2 weken geleden

Ik ben nu ook 13 weken en sinds 2/3 dagen meer misselijk dan voorheen, pff ik had zo gehoopt na 12 weken minder misselijk te zijn en meer actief, mentaal zit ik er ook doorheen afgelopen dagen, we got this!

Reactie op Naoualou

Ik ben nu ook 13 weken en sinds 2/3 dagen meer misselijk dan voorheen, pff ...
Aah Jaa ik snap je helemaal. Tis zwaar, maar we moeten ons er doorheen slepen💪🏼

2 weken geleden

Ik heb dit ook! Ben nu 13+2 en sinds 11+5 ben ik ook weer veel misselijk en spuug ik weer regelmatig. Terwijl ik vanaf week 9 echt verbetering merkte

vorige week

Ik heb dat ook gehad! Duurde een weekje ongeveer en werd daarna weer beter. Sterkte!

Reactie op Bo33

Ik heb dat ook gehad! Duurde een weekje ongeveer en werd daarna weer beter. ...
Werd het daarna ook voor langere tijd beter?

Reactie op NatuurlijkRiviertje

Ik heb dit ook! Ben nu 13+2 en sinds 11+5 ben ik ook weer veel misselijk en ...
Aaah bah, heeel vervelend. Hopelijk wordt het snel beter

vorige week

Reactie op OnverschrokkenFee967766

Werd het daarna ook voor langere tijd beter?
Ik ben nu 16 weken en het gaat echt zoveel beter!

Reactie op Bo33

Ik ben nu 16 weken en het gaat echt zoveel beter!
Oooh dat is heel fijn, ook een heel fijn vooruit zicht☺️ ook weer wat energie terug?

vorige week

Heel herkenbaar. Heel de zwangerschap alleen kleine momentjes gehad van misselijkheid en sinds week 13 ineens heel misselijk en moe

Reactie op Ellieebelliee

Heel herkenbaar. Heel de zwangerschap alleen kleine momentjes gehad van mis ...
Ohh wat vervelend, en hoeveel weken ben je nu?

vorige week

Ohh wat vervelend, en hoeveel weken ben je nu?
13+3 dus eigenlijk nog maar 3 dagen maar heb me ziek moeten melden op mn werk omdat het niet gaat 🙈

Reactie op Ellieebelliee

13+3 dus eigenlijk nog maar 3 dagen maar heb me ziek moeten melden op mn we ...
Jaa snap ik indd, als het niet lukt dan lukt het niet, en jij en de kleine komen op de eerste plek. Ik ben al 7 weken ziek thuis omdat het gewoon niet lukt😬 hopelijk duurt het niet al te lang bij jou en ben je weer snel van de misselijkheid en moeheid af☺️

vorige week

Oooh dat is heel fijn, ook een heel fijn vooruit zicht☺️ ook weer wat energ ...
Jaa hoop voor jullie allemaal ook! Oei energie weet ik niet goed, ik heb zelf een energie probleem dus altijd extreem moe zwanger of niet.. 😆

Reactie op Bo33

Jaa hoop voor jullie allemaal ook! Oei energie weet ik niet goed, ik heb z ...
Aaah okee, maar ik ben blij met je reactie, geeft weer een beetje hoop🥰

vorige week

Ik ben nu 13+4 en zit weer opnieuw ziek thuis ivm misselijkheid. Dinsdag en woensdag weer flink moeten spugen, extreem moe en kan overal om janken. Zit er mentaal ook echt doorheen. Ik was dus 1 week vrij van misselijkheid voelde me weer wat energieker, maar helaas slik nu weer 2 maal daags medicatie. Maak het bespreekbaar, zorg goed voor jezelf en drink/eet kleine beetjes. We kunnen dit en het is voor uiteindelijk een heel goed doel
Hoe gaat het nu met iedereen? Is de misselijkheid al weg?