18 Reacties

2 dagen geleden

Ik ben zelf 38 en dit is mn 5 de zwangerschap. Baby 6. Ik heb een tweeling van 5 dat zijn de jongste en de oudste is 16. Ja zeker is zwanger zijn nu zwaarder als dat je jonger bent. Absoluut

2 dagen geleden

Ik ben 37 en dit word mijn 5e kindje. Eerste was ook op mijn 19e en was net een maandje 20. Ben nu ook heel moe geweest in mijn eerste trimester en voor het eerst misselijk ook. Verder valt het gelukkig mee maar misschien is dat ook omdat ik meer rust kan nemen nu dan toen. Jongste is 8 inmiddels.

2 dagen geleden

Wat grappig! Ik heb mijn dochter ook 15 jaar geleden gekregen op mijn 20ste en ben nu ook voor de tweede keer zwanger. Ik weet niet of ik het verdrongen heb of minder op mijn bord hard toen ter tijd, maar ik vind deze zwangerschap ook veeel zwaarder. En heb ook veel meer en heftigere klachten zoals misselijkheid. Ik kon me bij mijn dochter echt wel wat vlagen van misselijkheid herinneren, maar nu echt continu last gehad. En ik ben eigenlijk nu voor de zwangerschap fitter en gezonder dan ik toen was haha.. heel

2 dagen geleden

Hee, ik ben 38 en zwanger van de 4de! De oudste word zaterdag 14, dan 1 van 12 en de jongste is 4. Bij deze zwangerschap merk ik echt dat ik ‘ouder’ ben!! Zelfs al verschil met 4/5 jaar geleden!! Ben het eerste trimester echt ziek geweest, waar ik bij de andere 3 nog geen dag ziek ben geweest… Ben heel erg benieuwd en ook wel bezorgd hoe de volgende maanden gaan zijn… wil namelijk echt niet als zo’n oude moeke zijn…. Hahahah

2 dagen geleden

Hey meiden, mijn vriendin is 36 en ervaart hetzelfde hoor! Heeft het ook erg zwaar

2 dagen geleden

Ik ben 35 en mijn eerste kreeg ik toen ik 30 was. Ook al zit er niet super veel verschil tussen, ik merk het wel! Deze zwangerschap is echt behoorlijk pittiger!
Ik ben net 37, eerste kindje. Weinig klachten 😊

2 dagen geleden

Ik ben 36 en zwanger van mijn eerste. Helaas geen vergelijkingsmateriaal.. maar ik ervaar het wel als heel pittig! Krijg er ook anti hoge bloeddruk medicatie bijwerkingen bovenop. Gelukkig wel een stuk minder misselijk. Ben nu bijna 14 weken

2 dagen geleden

Ik lig gewoon al op bed met een mega buik die voelt als op klappen staan. Dit zijn echt momenten dat ik denk.. wat ben ik ouuuddd. 😆

gisteren

Reactie op Liefdesbaby90

Ik lig gewoon al op bed met een mega buik die voelt als op klappen staan. D ...
Zooo herkenbaar!! Heb je dan ook dat puffen en steunen er al bij…. Pffff hahahah

19 uur geleden

Ik ben net 40 geworden en zwanger van mijn eerste kindje ( na 20 jaar traject, 8 miskramen en 1 bbz) Ik vind het ook harstikke zwaar en vermoeiend, en lig voornamelijk ook op bed, probeer nog 3 keer in de week te gaan werken, maar zodra ik thuis ben moet ik eerst een dutje doen om bij te komen, daarnaast ben ik nog steeds ontzettend misselijk wat alles nog eens veel lastiger maakt. Succes allemaal lieve dames!

Reactie op AlledaagseDuin069059

Ik ben net 40 geworden en zwanger van mijn eerste kindje ( na 20 jaar traje ...
Oh jeetje. 20 jaar traject. Dat is ook al mega zwaar! Hoe ver ben je nu? En wat fijn dat het dan nu eindelijk mag gebeuren. Zo gegund❣️

19 uur geleden

Reactie op OnbevreesdeLibel153597

Oh jeetje. 20 jaar traject. Dat is ook al mega zwaar! Hoe ver ben je nu? En ...
Super lief, dankjewel, ik ben vandaag 15+5 zwanger van mijn zoontje.💙

Reactie op AlledaagseDuin069059

Super lief, dankjewel, ik ben vandaag 15+5 zwanger van mijn zoontje.💙
Waauw wat geweldig! 🩵

18 uur geleden

Bijna 38 jaar, eerste zwangerschap, morgen 14 weken, nergens maar ook nergens last van 🙂

17 uur geleden

Ik ben 38 en heb al 2 kindjes. Ik weet niet eens meer hoe ik mij voel. Soms erg op, soms ok. Mijn 2 kindjes houden me bezig. Rusten zit er niet veel in.

17 uur geleden

Geen 35, wel 33. 4 jaar geleden was ik er 29 met mijn eerste zwangerschap en ik vind dit toch ook al een wereld van verschil! Ik blijf ontzettend moe en heb veel meer last van verschillende kwaaltjes.

6 uur geleden

38 en zwanger van de 3e. Ik ben vermoeider dan normaal maar werk nog gewoon fulltime met 2 kleine kinderen. Geen vergelijkingsmateriaal met toen ik jonger was want de andere kinderen kwamen toen ik 34 en 36 was. Voel geen verschil met die zwangerschappen