21 Reacties

Bij mij ligt i3 ook voor nu. Dus b3n ook benieuwd wanneer ik de kleine ga voelen haha.

gisteren

Ik heb een periode gehad tussen week 11 en 13 dat ik de baby voelde. Ook bevestigd bij de 13 weken echo. Toen een paar weken amper meer gevoeld. Nu sinds 17+0 weer heel duidelijk ineens voelbaar.

gisteren

Reactie op isnab

Ik heb een periode gehad tussen week 11 en 13 dat ik de baby voelde. Ook be ...
Ik d8 dus ook dat ik hem eerder gevoeld heb. Ik voelde gekke plopjes op mijn linker zij. Dit had ik nooiit eerder gevoeld. Maar sinds dien niet meer gevoeld. Ben benieuwd wanneer het zo ver is en of het dat ook daadwerkelijk was

gisteren

Hier ook placenta aan de voorkant, bijna 17 weekjes maar nog niks gevoelt helaas

gisteren

Ik heb de placenta half voor, dat betekent dat ik aan mn rechterkant nu al 2 weken schopjes voel, aan de linkerkant (waar de placenta ligt) dacht ik gister voor het eerst 1 of 2 schopjes te voelen. Vandaag 18 weken

gisteren

Ik voel sinds een week propjes wel mn 3e zwangerschap en 3x placenta aan de voorkant dus ik herken vooral het gevoel heel erg. Ben morgen 17 weken 🩷🩵

gisteren

Reactie op Larisjay10

Ik voel sinds een week propjes wel mn 3e zwangerschap en 3x placenta aan ...
* plopjes

gisteren

Had ik bij mijn eerste. Voelde haar met 23 weken ongeveer.

gisteren

Placenta voor beide met zwangerschappen. Vorige zwangerschap met 17 weken precies. Deze zwangerschap met 15+4.

gisteren

Hi mijn eerste zwangerschap placenta echt voor. Begon t pas laat te voelen gok rond 20 weken of later en heb ook weinig gevoeld de gehele zwangerschap. Nu weer placenta voor maar dan aan 1 kant. Nu 17 weken en nog niks gevoeld.

19 uur geleden

Ik heb de baby gevoelt toen ik op m’n linkerzij lag. Gynaecoloog gaf aan dat dit idd kan omdat de placenta links ‘ophoudt’

19 uur geleden

Nu voor de 2e keer placenta voor (4e zwangerschap nu) en maakte hier geen verschil met hoe snel en hoe veel voelen. Voelde het nu ook al duidelijk dagelijks vanaf 13 weken en zelfs al daarvoor. Nu 15 weken zwanger

17 uur geleden

Mijne ligt ook voor. Ik ben nu 14+4, maar voel nog niks. Ben benieuwd wanneer het komt. Dit is mijn eerste zwangerschap, dus kan wel even duren.

16 uur geleden

Mijn placenta ligt achter en ik begin nu met 18 weken hem denk ik(?) lichtjes te voelen. Denk dat het gewoon heel erg verschilt per persoon🤗

16 uur geleden

Mijne ligt ook voor. Ik ben nu bijna 17 weken en voel ook nog niks. Mijn verloskundige gaf aan dat dit ook echt nog even kan duren. 🤗🙈
Hoe weet je of die voor ligt??

Reactie op Eerstexzwangerxgezegend

Hoe weet je of die voor ligt??
Verloskundige kan dat zien met de echo

13 uur geleden

Ja hier ligt mijn placenta ook voor.. ze zeiden al kan wel eens wat langer duren voor dat je de baby voelt... ( is mn 2e)

6 uur geleden

Ik had bij de eerste placenta achter en voelde hem toen al dagelijks met 14 weken. Nu ben ik 17+2 en voel haar nu sinds kort echt dagelijks. Wel al langer dat ik wat geschuif en gedraai voelde in m’n buik en een paar ik echt een soort ninja kick. Die ninja Kick was 1x in week 14 en 1x in week 16 😂

5 uur geleden

Ik had bij de eerste 2 kinderen de placenta voor. De oudste voelde ik voor t eerst bij 24 weken en daarna bleef dat heel weinig en onregelmatig. Ook na 30 weken voelde ik hem soms dagenlang niet. Heel veel aan de CTG gelegen. Daarom hebben ze hem uiteindelijk gehaald bij 38 weken. Bleek een heel rustig kind te zijn en niks aan de hand. 2e kind voelde ik bij 19 weken, ook de placenta voor. Die was veel drukker, en heb ik altijd goed kunnen voelen. Eigenlijk niet gemerkt dat de placenta voor lag. Nu zwanger van de 3e en placenta achter. Nog geen bewegingen gevoeld, ben nu 16 weken en 4 dagen