14 Reacties
vorige week
Reactie op Joontje
Ik loop vanwege een medische zwangerschap bij de verloskundige en in het zi ...
Hier loopt het inderdaad ook zo! Ivm eerdere keizersnedes en tot 2x toe een te hoge bloeddruk die niet onder controle kwam met medicatie & een kindje met een afwijking. Dus er zijn korte lijnen met t ziekenhuis 😊
Werkt enorm prettig!
vorige week
Reactie op mvroegh
Als er echt sprake is geweest van zwangerschapsvergiftiging en niet alleen ...
Ja heb echt PE gehad! de verloskundige heeft nu een recept aangevraagd bij de huisarts voor ascal…
vorige week
Reactie op Joontje
Ik loop vanwege een medische zwangerschap bij de verloskundige en in het zi ...
Ik vond het inderdaad toentertijd ook wel heel fijn bij het ziekenhuis!
vorige week
Reactie op projectsinglemombychoice
Ja heb echt PE gehad! de verloskundige heeft nu een recept aangevraagd bij ...
Dat kan ook! Het hoeft echt niet perse via het ziekenhuis. Dit ligt aan de verloskundige. Zolang er nu geen hoge bloeddruk is, zetten ze je niet door. Ze zullen wel vaker controleren op bloeddruk etc!
vorige week
Hier ook met 37 weken ingeleid met pre eclampsia.
Gewoon bij de verloskundige nu. Met een extra oogje in het zeil van de huisarts voor medicatie en wat extra bloed checks.
Je hebt altijd een keus in Nederland. Dus als de verloskundige fijn voelt. Gewoon doen. Heb je liever het ziekenhuis. Dan het ziekenhuis contacten
vorige week
Heb dat niet meegemaakt maar ik belde via m'n huisarts en verwijzing voor medisch ivm vorige zwangerschappen die ook medisch waren alleen moest ik wel een verwijs brief hebben
vorige week
Reactie op Babywensvoorons
Heb dat niet meegemaakt maar ik belde via m'n huisarts en verwijzing voor m ...
Had ik ook gedaan, alleen het ziekenhuis stuurde de verwijzing terug omdat hij vanuit een verloskundige moest komen ipv de huisarts. Vond ik ook zo gek…
vorige week
Omdat ik door het helpp syndroom en hele grote baby in mijn 2e zwangerschap weet dat ik nu bij de 3e keer sowieso medisch ben heb ik mezelf gewoon gelijk aangemeld bij de verloskundige in het ziekenhuis.
Ik had mezelf kunnen inschrijven bij een andere praktijk maar dan moet ik vanaf 13 of 20 weken sowieso alsnog overstappen naar de verloskundige in het ziekenhuis. Dus ik zie daar zelf het nut niet van in. Mijn beste vriendin heeft dat nu namelijk.
Nu leer ik gelijk de verloskundigen en gynaecologen kennen die straks aan mijn bed staan.
vorige week
Reactie op projectsinglemombychoice
Had ik ook gedaan, alleen het ziekenhuis stuurde de verwijzing terug omdat ...
Oh echt hier geen problemen mee gehad. Ivm twee keer medisch was. Verwijzing verwerkt en loop nu bij de gyno en waarschijnlijk meer echo's enzo