18 Reacties

3 dagen geleden

.

3 dagen geleden

.

3 dagen geleden

Reactie op Hds2111

.
Je kunt deze plaatsen in het Nub topic 💙🩷

3 dagen geleden

Chatgpt had het bij mij fout🙃

3 dagen geleden

AI genereert tekst en afbeeldingen op basis van kansberekening gegeven veel data. Het beangstigt mij hoeveel waarde er aan wordt gehecht.

3 dagen geleden

Bij mij zei ChatGPT eerst dat het een meisje werd, en een paar dagen later met dezelfde echo was de nub niet zichtbaar en kon er geen uitspraak meer over gedaan worden 😂

3 dagen geleden

Chat bij mij ook fout. Zou zeggen jongen

3 dagen geleden

ChatGPT zei bij m’n broer dat het overduidelijk een meisje was, maar het was een jongetje.. ik zou niet op die robot vertrouwen, je kan bijna geslachtsecho doen😊

3 dagen geleden

Reactie op Aanstaande papa Daan

AI genereert tekst en afbeeldingen op basis van kansberekening gegeven veel ...
Je zou ook zeggen dat met zo veel data chatgpt zichzelf goed heeft kunnen trainen in nubs, dus ik vind het ook wel weer grappig hoe slecht het er blijkbaar in is

3 dagen geleden

ChatGPT zei bij mij ook overduidelijk meisje, maar het is toch echt een jongen 😜

Reactie op Levelup

ChatGPT zei bij mij ook overduidelijk meisje, maar het is toch echt een jon ...
Bij mij ook😂 Dagenlang een discussie met m gehad, maar hij bleef volhouden dat mijn echo een meisje was (terwijl ik er zelf van overtuigd was dat ik een jongensnub zag - net als iedereen aan wie ik het vroeg). Het bleek toch echt een mannetje 🩵
Heb overigens het idee dat hij “voorkeur” heeft voor meisje. Hij zegt vaak meisje, terwijl het dan toch een jongen is. Hoor ik in ieder geval veel meer (en lijk ik hier ook te lezen).

2 dagen geleden

De mijne zei ook beide en is een jongentje🩵

2 dagen geleden

Chat heeft het weken fout gehad. Hij zei telkens meisje en is een jongen.

2 dagen geleden

Wat denken jullie te zien ?? Ik heb er geen verstand van

2 dagen geleden

Ik denk een jongetje hoor!

gisteren

Reactie op Nncy Ava

Ik denk een jongetje hoor!
Ik ook🤔

11 uur geleden

Chat gpt zei mn vorige echo (3j terug) ook meisje terwijl het een jongen is! En nu bij echo ook zelfs 3x meisje. IK HOOP HET ZO ERG! Maar bang van niet. Want eigk niet gepland. Wel gewenst maar totaal verkeerde moment dat ik/wij niet kunnen genieten van de zwangerschap. (Enorm erge stress situatie)..