Hoe heb jij deze periode ervaren?
Was het vooral genieten, overleven… of een beetje van allebei? 😅
Wat heeft jou het meest verrast in die eerste weken?
En heb je nog tips voor ouders die er nu middenin zitten? ✨
Deel je ervaring hieronder, we're in this together 💛