189 Reacties
vorige maand
Hallo, mijn naam is Laura en ik ben nu 31 jaar. Na 2,5 jaar ben ik uiteindelijk zwanger geworden doormiddel van iui. Dit is mijn eerste zwangerschap. Ik ben eind mei/ begin juni uitgerekend (precieze datum is nog niet berekend). Ik woon samen met mijn vriend, voor hem wordt dit zijn tweede kindje. Hij heeft al een zoon van 6 uit een eerdere relatie. Die is om het weekend bij ons 💕
vorige maand
Hallo mij naam is shelina ik ben 28 jaar oud ik heb al een zoon van 8 jaar oud ik ben nu zwanger van mijn 2e ik begin juni uitgerekend ik woon samen me zoontje is super trots hij wordt eindelijk grote broer! ♡
vorige maand
Reactie op Lumos
Hallo, mijn naam is Laura en ik ben nu 31 jaar. Na 2,5 jaar ben ik uiteinde ...
Gefeliciteerd 😉
vorige maand
Hallo ik ben Fatima ik ben 40 jaar oud🤭 en ben pril zwanger. Heb 2 kids. Vorige jaar oktober een miskraam gehad. Ik hoop dat dit een gezond voldragen kindje word.
vorige maand
Reactie op 2002svhx
Hoi,
Ik ben Savannah 23 jaar.
Ik ben 9 jaar samen met mijn vriend en gaan ...
Midden juni kan eigenlijk nog niet :)
Bedoel je niet midden mei?
vorige maand
Ik ben Nicole, 29 jaar. Zwanger van ons eerste kindje maar in juli een miskraam gehad waardoor nu deze weken erg spannend zijn.
Voor nu staat de uitgerekende datum op begin juni.
vorige maand
Ik ben Susanne, 38 jaar. Heb een zoon van 4 jaar en heb vorig jaar okt een miskraam gehad, hopelijk gaat nu alles goed, uitgerekende datum is begin juni
vorige maand
Ik ben Maxime 26 jaar. Bijna 2 maanden geleden besloten mijn partner en ik dat ik zou stoppen met de anticonceptie want “het kan nog wel 2/3 jaar duren”. Nou hier ben ik uitgerekend op 06-06. Hopelijk gaat alles goed. Eerste zwangerschap 🩷🩵
vorige maand
Hallootjes allemaal, ik ben Steffanie, 25 jaar. Gelukkig getrouwd met mijn man. Helaas al 4 miskramen gehad waarvan de meest recente nog in Augustus met 9 weken, niet ongesteld geworden maar weer zwanger. Denk dat ik rond 3 a 4 Juni uitgerekend ben gezien ik niet zeker ben van de eisprong😊
vorige maand
Hi allemaal, ik ben Madelon. Vanochtend positief getest en uitgerekende datum staat nu op 10-6-2026. Ik heb afgelopen maart een miskraam gehad op 9 weken door een chromosoom afwijking dus nu weer heel spannend tot die tijd. Het is ons eerste kindje.🩷
vorige maand
Ik ben Amanda, 35 jaar. Heb een zoontje van 4 (aug 2021) en nu net zwanger vd tweede. Voor nu uitgerekende datum op 2-6
vorige maand
Hallo allemaal!
Ik ben Esra, 31 jaar. We hebben een dochtertje van 4 jaar (feb 2021).
Vanochtend positief getest, dus hopen dat alles goed gaat. Uitgerekende datum zou dan 07-06-2026 moeten zijn.
Weet niet of ik de enige ben maar ik merk al heel sterk dat er wat gebeurd; mijn emoties zijn erg intensief maakt niet uit of ik nu blij, verdrietig of boos ben 😅
Ben zeker meer moe en heb een opgeblazen buik... 🤍
vorige maand
Reactie op Liefdevollearmen.
Ik ben Nicole, 29 jaar. Zwanger van ons eerste kindje maar in juli een misk ...
Hoi Nicole, herken jouw verhaal! Hier ook in juli een miskraam gehad met 9 weken. Nu opnieuw weer zwanger en super spannend dus... uitgerekende datum op 9 juni. Ik ben 30 jaar. Ook 1e kindje.
vorige maand
Hoi ik ben lisette.
Ik ben 43 jaar.
Ik heb al 3 kinderen, allemaal jongens van 13jr, 11 Jr en 1,5jr. Ik had niet gedacht nog een x zwanger te worden maar er is ons toch een wonder gegunt. Stiekem hoop ik op een meisje nu. 🤫 Eind mei/ begin juni ben ik uitgerekend.
vorige maand
Hoi allemaal, ik ben Marilene. Afgelopen vrijdag mijn eerste positieve test en vanochtend gelukkig weer een duidelijk streepje! Mijn uitgerekende datum staat nu op 11-06-26. Eerste zwangerschap dus mega spanned….
vorige maand
Hoii!
Ik ben Rachelle, ik ben 32 jaar en nu zwanger van mijn eerste kindje. Ik woon samen met mijn vriend waar ik nu net 2 maandjes samen mee ben. Jaren lang heb ik gedacht dat ik niet zwanger kon worden en zelfs al een eventuele draagmoeder geregeld. Tot ik plots op 22 september een positieve test in mijn handen had. Dus dit kindje is zo verschrikkelijk welkom 💕