16 Reacties
2 dagen geleden
Ik heb toevallig vandaag met 15+3 een echo gehad en kind hield de benen stijf over elkaar🤣
2 dagen geleden
Ja dat kan altijd. Mijn baby lag met de 13 weken echo ook moeilijk en daardoor kon ze niet alles goed beoordelen. Zou dus zomaar kunnen dat de baby niet goed ligt bij de geslachtsbepaling en over het algemeen mag je dan nog een keer (gratis) terugkomen.
2 dagen geleden
Bij mijn 13 weken echo lag de baby er ook niet goed bij. Ze heeft het toen 3x inwendig geprobeerd, daarna moest ik plassen, springen en squatten. Na ongeveer een halfuur is het gelukt. Dus ook als de baby er niet goed bij ligt kan je de positie soms nog wel beinvloeden!
2 dagen geleden
Wij hadden 13+4 en je zag het duidelijk en met 16+6 werd het bevestigt
gisteren
Wij doen het ook met oud en nieuw! We hebben vuurwerk fakkels gekocht welke eerst goud kleuren en daarna de kleur van het geslacht ✨️💙🩷
gisteren
Reactie op 1eBaby1995-2026
Wij doen het ook met oud en nieuw! We hebben vuurwerk fakkels gekocht welke ...
Waar kan je zoiets kopen? :)
19 uur geleden
Reactie op 1eBaby1995-2026
Wij doen het ook met oud en nieuw! We hebben vuurwerk fakkels gekocht welke ...
Waar hebben jullie die gekocht? 😍 wij willen dat ook doen
17 uur geleden
Voor de vragen over de fakkels: deze heet: Gender reveal torch of Bengaalse fakkel. Op veel feestwebsites te bestellen (cat.1 vuurwerk) ik heb van alles besteld bij Zo schattig!
16 uur geleden
En wij weten nog niet wat het wordt maar hebbrn we al de geslacht echo gehad. Ik heb kunnen aangeven dar iemand anders doorgeeft welke kleur de fakkels moeten zijn! Ik heb ze al binnen dus wij gaan het vanavond na het kerst diner doen :)