16 Reacties

2 dagen geleden

Ik heb toevallig vandaag met 15+3 een echo gehad en kind hield de benen stijf over elkaar🤣

2 dagen geleden

Ja dat kan altijd. Mijn baby lag met de 13 weken echo ook moeilijk en daardoor kon ze niet alles goed beoordelen. Zou dus zomaar kunnen dat de baby niet goed ligt bij de geslachtsbepaling en over het algemeen mag je dan nog een keer (gratis) terugkomen.
Bij mijn 13 weken echo lag de baby er ook niet goed bij. Ze heeft het toen 3x inwendig geprobeerd, daarna moest ik plassen, springen en squatten. Na ongeveer een halfuur is het gelukt. Dus ook als de baby er niet goed bij ligt kan je de positie soms nog wel beinvloeden!

2 dagen geleden

Bij ons wel met precies 15 weken te zien maar hangt er inderdaad vanaf hoe je kindje ligt ☺️

2 dagen geleden

Wij hadden 13+4 en je zag het duidelijk en met 16+6 werd het bevestigt

2 dagen geleden

Ik had 14+4 was duidelijk te zien

2 dagen geleden

Reactie op Anoniemmmmmmmm

Ik heb toevallig vandaag met 15+3 een echo gehad en kind hield de benen sti ...
🤣🤣❤️❤️❤️zo leuk 😻

gisteren

Wij hadden het met 13+4, en was goed te zien!
Wij doen het ook met oud en nieuw! We hebben vuurwerk fakkels gekocht welke eerst goud kleuren en daarna de kleur van het geslacht ✨️💙🩷

gisteren

Reactie op 1eBaby1995-2026

Wij doen het ook met oud en nieuw! We hebben vuurwerk fakkels gekocht welke ...
Waar heb je dit besteld ?

gisteren

Hier ook 31e geslachtsecho! Kiezen ook voor vuurwerk om het bekend te maken ☺️ wij rijden na de echo naar Tilburg om de juiste kleur te halen

gisteren

Waar kan je zoiets kopen? :)

gisteren

Mijn baby ligt tot nu toe bij elke echo ‘verkeerd’ , maar bij de geslachte echo ( 15 weken) was het geslacht wél goed te zien. Helaas geen mooie foto van haar hoofdje, maar het geslacht was op datmoment waarvoor we kwamen. 🩷🥰

Waar hebben jullie die gekocht? 😍 wij willen dat ook doen

17 uur geleden

Voor de vragen over de fakkels: deze heet: Gender reveal torch of Bengaalse fakkel. Op veel feestwebsites te bestellen (cat.1 vuurwerk) ik heb van alles besteld bij Zo schattig!

16 uur geleden

En wij weten nog niet wat het wordt maar hebbrn we al de geslacht echo gehad. Ik heb kunnen aangeven dar iemand anders doorgeeft welke kleur de fakkels moeten zijn! Ik heb ze al binnen dus wij gaan het vanavond na het kerst diner doen :)