79 Reacties

Ik ben 11+6 en juist 3 kilo afgevallen terwijl ik meer eet 😅
Ik ben nu bij 10+3 en rond de 1,5 aangekomen. Best lastig maar ik probeer het los te laten.

vorige maand

Toen ik 9 weken was een paar dagen geleden was ik al 3 kg aangekomen 😅 nu durf ik niet meer op de weegschaal haha 🙈 schrok ervan

vorige maand

Nu 13+3 en 1 kg aangekomen

vorige maand

Ik ben 11+2 en zo’n 900 gram aangekomen.
Ik ben nu 11+1 en ben 3,5 kilo aangekomen

vorige maand

Ben nu bijna 13 weken en nog steeds 2 kilo kwijt maar komt door het spugen etc.

vorige maand

Ik weeg de hele zwangerschap niet :) begin moest het bij gyno zo tegen het einde mis wegen en thats it. Ga me niet druk om maken eigenlijk

vorige maand

Ik ben nu 11+5 en wel een goede 2 kilo aangekomen. Maar kan ook de heledag eten🙈

vorige maand

Zaterdag 13 weken, maar begin nu wel aan te komen. Was 3 kg afgevallen daarvan nu 2 kg aangekomen. Maar ik kan werkelijk de heledag eten sinds 2 weken. Niet meer misselijk, maar heeeeeel veel honger 😂 soms gewoon het gevoel dat ik niet verzadigd raak 😭😂

vorige maand

5 kg aangekomen 😭 vorige zwangerschappen ook 26 totaal dus zal wel weer.. gaat er wel weer af daarna

vorige maand

Door het overgeven alleen maar afgevallen😭 Maar geen zorgen toch, aankomen is heel normaal, gemiddeld zo’n 14kg aan het einde dacht ik? Ik weeg maar 55kg dus mag niet nogmeer kwijtraken

vorige maand

14+1 en 3.5 kg🙈

vorige maand

12 weken + 4 kilo. Heb echt enorm veel honger 🥺
Ik ben 10+5 en sta op -2 kilo door de misselijkheid en spugen

vorige maand

12,5 weken +4 kilo, 2 weken misselijk geweest nu het voorbij is en ik alles binnen werk komen die kilo’s erbij… Bij me eerste was ik totaal 16 kilo bij gekomen
12 weken precies, 2 kilo er af omdat ik zo misselijk was van week 6-10,5

vorige maand

Reactie op Xsra

12,5 weken +4 kilo, 2 weken misselijk geweest nu het voorbij is en ik alles ...
Precies hetzelfde hier was misselijk van week 6 tot week 8 a 9 en toen at ik echt niks en viel ik af maar nu heb ik veel honger anders en als ik niet eet wordt ik weer een beetje misselijk. Vorige zwangerschap 16 tot 18 kilo aangekomen

vorige maand

Reactie op babywish96

Precies hetzelfde hier was misselijk van week 6 tot week 8 a 9 en toen at i ...
Eerlijk lekker genieten, natuurlijk ook wel opletten maar je moet ook niets tekort komen. Kilo’s gaan zo weer vanaf na de bevalling 🤭

vorige maand

2 kilo 12,5 weken. Precies gelijk als bij mn vorige zwangerschap, toen was ik totaal 22 aangekomen. Van 59 naar 81 kilo. Alleen nu startte ik bij 63 ivm nog wat resterende zwangerschapskilo van sept 2024