12 Reacties
gisteren
Wij hebben nu de joolz day 5 en die is echt mega fijn!!
Wij hebben vooral gelet op:
- hoevaak gebruik je hem
- waar loop je er mee? Bos of stad?
- doe je vaak lopend boodschappen, let dan op dat je een grote boodschappen mand hebt
- wat wil je er aan uitgeven
- heb je op termijn nog een kinderwens? Eventueel kun je dan al kiezen voor een kinderwagen die je uit kunt breiden.
Wij hebben toen destijds alleen gekeken naar de eerste paar punten en niet die van de uitbreiding van de kinderwagen. Dus nu mogen we een nieuwe omdat de 2e er aan komt
- kan de duwstang ver omhoog? Voor eventueel lange mensen
- en natuurlijk het belangrijkste, hoe vind je hem lopen
Wij gaan nu denk ik toch weer voor joolz maar dan nu de joolz geo 3 of misschien de cybex s gazelle
19 uur geleden
Ik heb een 2de hands joolz geo gekocht voor ons 1ste kindje. De 1ste 8 maand de joolz gebruikt en daarna niet meer. Vervolgens een dubatti smart buggy gekocht. Ideaal en makkelyk in te klappen en niet zo groot ding in de kofferbak ivm weekendjes weg en vakantie.
Onze dochten kon met 13 maand lopen en wou tot 2,5 jaar absoluut niet in de buggy. Nu is ze 3 en zit ze er weer regelmatig in.
18 uur geleden
Wij hebben een Dubatti gekocht omdat deze steviger gebouwd is, geschikt voor langere wandelingen en verschillende type ondergrond. Wij hebben hondjes en gaan veel wandelend op pad dus dat was voor ons leidend. Daarnaast vind ik het een prachtig ontwerp en was hij heel licht gewicht + makkelijk in gebruik
12 uur geleden
Reactie op P.25
Wij hebben nu de joolz day 5 en die is echt mega fijn!!
Wij hebben vooral ...
Dit is volgens mij super goed advies. Zou nog toevoegen dag het voor sommigen ook een must is om de wagen met 1 hand te kunnen rijden. Wij hebben een hond en gebruiken de wagen van onze eerste dochter (2,5 jaar oud nu) nog steeds dagelijks! De joolz geo 3 hebben we en kan ik dus zeker aanraden. Maar wij klappen 'm bijna nooit in, als je een compactere wil dan is het goed om daar rekening mee te houden.
11 uur geleden
Wij hebben de Nina mixx next tweedehands gekocht! Gelet op: duwstang omhoog ivm lengteverschil partner en ik. Dat de buggystand zowel vooruitkijken als naar jou kijken is, dat de wagen offroad kan (wandelen graag in het bos), groot genoege boodschappenmand! En wij vinden marktplaats best een mooi aanbod hebben. Voor €350,- een complete kinderwagen waar 1 kindje in heeft gezeten. Alles ziet er super netjes uit!
11 uur geleden
Reactie op AttenteMelodie938199
Wij hebben de Nina mixx next tweedehands gekocht! Gelet op: duwstang omhoog ...
Nuna, niet Nina