7 Reacties

2 dagen geleden

Ik kan je alleen adviezeren snel te zijn. Mijn moeder is kraamverzorgende, dus ik belde haar organisatie om zeker te zijn dat ze haar niks zouden zeggen. En omdat er online iers mis was. Zei haar collega, goed dat je vroeg belt. April zit vol, mei al.een heel eind😅 juni nog wel plek gelukkig.

2 dagen geleden

Mijn vorige zwangerschap liep ik bij verloskundigenpraktijk Astrid Limburg en die werkten met de kraamzorg van Mammae Mia. Waren we heel tevreden over!

2 dagen geleden

Ik zou snel zijn! Hier in Friesland Noord zaten de goede kleinere organisaties al vol op de dag dat ik een positieve test had. Uiteindelijk wel iemand kunnen vinden.
Ik zou ook zeggen, wees snel! Ik woon ook in Amsterdam en heb 2 dagen na de positieve test meteen kraamzorg geregeld (een ZZP’er, via een vriendin). Ik hoorde namelijk dat er met zes weken al veel vol zitten. Succes!

10 uur geleden

Reactie op SereneZonnestraal854126

Ik zou ook zeggen, wees snel! Ik woon ook in Amsterdam en heb 2 dagen na de ...
Oof goed dat je dit zegt. Ik woon ook in Amsterdam maar wilde eigenlijk wachten tot de vroege echo overmorgen maar heb nu toch alvast een zzp’er benaderd…. Hoop dat ze nog plek heeft 🤞🏼

6 uur geleden

Reactie op MamaDemi

Ik kan je alleen adviezeren snel te zijn. Mijn moeder is kraamverzorgende, ...
Welke organisatie is dit, wil je dat delen?

5 uur geleden

Reactie op MS22

Welke organisatie is dit, wil je dat delen?
Ja eigenlijk allemaal wel, maar dit gaat over Noord-Brabant.