779 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Loves x
5 september 2025 positieve test 🥰 op 10 dpo! Nu hopen dat alles goed mag ...

Ben je dan in mei of juni uitgerekend? Ik heb vandaag ook een positieve test gehad maar heel erg licht nog, morgen een nieuwe test voor de duidelijkheid doen
2 maanden geleden
Ik had al 2 weken het gevoel dat er wat aan de hand was maar telkens een negatieve test en vandaag (dacht ik) mijn NOD dus had de hoop opgegeven maar toch nog 1 keer voor de zekerheid getest net omdat ik vanavond uit eten ga😋 en ik zie met de early test van kruidvat een heeel klein streepje😍 dus geen idee wanneer nu mn NOD dus is😅

2 maanden geleden
Reactie op Loves x
Mei
Je pakt de 1e dag van je laatste menstruatie. Met het tellen wanneer je ...
Spannendd, dan ben ik vandaag precies 4 weken hahha
2 maanden geleden
Dpo 10.
Maak me alleen zorgen, afgelopen weekend zijn we naar Berendonck geweest en ben ik dus in sauna’s Max 5-10min, en bubbelbaden en 1x 10 min in een infrarood cabine geweest. Vanmorgen uit nieuwsgierigheid getest die positief bleek te zijn. Moet ik mij nu zorgen maken?

2 maanden geleden
10 dpo :) vorige keer ging het niet goed op 6w dus ik blijf voorzichtig 🙏

2 maanden geleden
10 dpo :) vorige keer ging het niet goed op 6w dus ik blijf voorzichtig 🙏

2 maanden geleden
Voelt nog heel onwerkelijk! Ik heb meteen een tweede test gedaan omdat ik het niet geloofde. Bij de eerste (nu 15 mnd) heeft het 2 jaar geduurd voor het goed bleef gaan.. Nu de eerste IUI meteen gelukt 😳

2 maanden geleden
Reactie op Sita27
Donderdag ochtend een positieve test (1 min test) en vanochtend een negatie ...

De niet digitale van clearblue is niet betrouwbaar. Wat voor spiraal heb je gehad? Ik had de mirena en er werd gezegd dat je wel eerst weer een menstruatie moest hebben.
2 maanden geleden
Reactie op Sita27
Jeetje.. ☹️ ik ga morgenochtend nog eens testen met een andere test. Ook ee ...
Ja is heel flauw, je kan die beter van de Action nemen die zijn goedkoper en betrouwbaarder. Bij mij kwam de menstruatie na 6 weken weer op gang.