290 Reacties

vorige maand

Hey! Ik heb zojuist een Clearblue early test gedaan! En ja hij is positief dus ongeveer rond 10 juni uitgerekend 🥰 Heel erg moe, en kleine steekjes in mijn onderbuik… voor de rest nog nergens last van ☺️

vorige maand

Hoii, 3 juni de uitgerekende datum. Qau kwaaltjes nog rustig. 😃

vorige maand

3 juni volgens de berekening, nog eigenlijk nergens last van, op af en toe wat rugpijn na

vorige maand

7 juni volgens berekening, nergens last van eigenlijk alleen een beetje moe

vorige maand

Naar berekening 6-6 uitgerekend. Ik ben heel moe, duizelig & heb hoofdpijn. Ook heb ik 0 focus op werk. Alles komt wel in vlagen

vorige maand

Ik ben volgens m’n eigen berekening 10 juni maar ik sluit me hier ook aan! Ik ben zelf 7 juni jarig dus het lijkt mij echt geweldig als dat de datum wordt!!

vorige maand

Ben 5 juni uitgerekend. Weinig tot geen kwaaltjes nog, alleen wat moe af en toe.

vorige maand

Wat fijn dat de meeste van ons zich nog allemaal 'goed' voelen, benieuwd hoe dit vordert😄

vorige maand

Hier 1 juni uitgerekend. Voel me goed, heb alleen veeel honger🤣

vorige maand

Reactie op Rdb_020

Ik ben volgens m’n eigen berekening 10 juni maar ik sluit me hier ook aan! ...
Ah dat zou wel super zijn inderdaad🥹🥰

vorige maand

Ik ben ergens tussen 29 mei en 6 juni uitgerekend. Even wachten op de echo wat het precies wordt. Ik voel mij nog prima verder, alleen ff wachten tot de verloskundige contact opneemt om een afspraak te maken.

vorige maand

Ik heb gisteren en vandaag een vroege test gedaan. Gisteren heel vaag streepje vandaag al iets duidelijker. Volgens de berekening ben ik 10juni uitgerekend! Super spannend! Heb af en toe wat hoofdpijn ben tijdens wandelen met de hond af en toe wat buiten adem en soms vaag gevoel van misselijkheid, regelmatig iets kleins eten helpt 🤩

vorige maand

Ik sluit hier aan! Uitgerekend op 1 juni 🩷💙

vorige maand

Heyy! Ik ben naar eigen berekening rond 7 juni uitgerekend. Gisteren mijn NOD, en vandaag toch echt op de digitale test het woord zwanger gelezen. Ik kan het nog niet geloven. Ik voel veel kwaaltjes die ik bij mijn eerste zwangerschap ook voelde, daardoor wist ik vrij snel hoe laat het was. Onderandere zeurend gevoel in mijn onderbuik en wat misselijk van geurtjes, maar verder echt nog helemaal prima

vorige maand

Ik ben ongeveer 6 juni uitgerekend! Nog niet echt kwaaltjes, maar slaap wel enorm slecht en heb weinig eetlust. Maar nog niet misselijk

vorige maand

Ik ben 3 juni uitgerekend van ons eerste kindje. Tot dusver weinig klachten, af en toe steken in mijn buik en een rust hartslag die van 44 naar 58 is gestegen. Met vlagen wat meer moe. Wel spannend na een eerdere miskraam bij 6 weken…

vorige maand

2 juni uitgerekend, alleen wat moe en slecht slapen. Vanochtend wat bruine spotting. Hele ochtend ongerust. Hopelijk blijft het goed gaan.

vorige maand

Ik 4 juni en vind het zo onwijs spannend allemaal, hoop dat het allemaal helemaal goed gaat!
Ik ben ongeveer rond 5 juni uitgerekend. Helaas deze week ook mega verkouden waardoor ik me ziek voel. Verder heel erg moe (komt wellicht ook door de verkoudheid), misselijk met vlagen en pijnlijke borsten. Heb door de dag af en toe het idee alsof ik vloei net zoals bij een menstruatie, maar gelukkig geen bloed te zien. Herkent iemand dit?

vorige maand

Zijn er hier meer die steeds menstruatie krampjes hebben? Qua gevoel?