290 Reacties
vorige maand
Naar berekening 6-6 uitgerekend. Ik ben heel moe, duizelig & heb hoofdpijn. Ook heb ik 0 focus op werk. Alles komt wel in vlagen
vorige maand
Wat fijn dat de meeste van ons zich nog allemaal 'goed' voelen, benieuwd hoe dit vordert😄
vorige maand
Reactie op Rdb_020
Ik ben volgens m’n eigen berekening 10 juni maar ik sluit me hier ook aan! ...
Ah dat zou wel super zijn inderdaad🥹🥰
vorige maand
Ik heb gisteren en vandaag een vroege test gedaan. Gisteren heel vaag streepje vandaag al iets duidelijker. Volgens de berekening ben ik 10juni uitgerekend! Super spannend! Heb af en toe wat hoofdpijn ben tijdens wandelen met de hond af en toe wat buiten adem en soms vaag gevoel van misselijkheid, regelmatig iets kleins eten helpt 🤩
vorige maand
Heyy! Ik ben naar eigen berekening rond 7 juni uitgerekend. Gisteren mijn NOD, en vandaag toch echt op de digitale test het woord zwanger gelezen. Ik kan het nog niet geloven. Ik voel veel kwaaltjes die ik bij mijn eerste zwangerschap ook voelde, daardoor wist ik vrij snel hoe laat het was. Onderandere zeurend gevoel in mijn onderbuik en wat misselijk van geurtjes, maar verder echt nog helemaal prima
vorige maand
Ik ben 3 juni uitgerekend van ons eerste kindje.
Tot dusver weinig klachten, af en toe steken in mijn buik en een rust hartslag die van 44 naar 58 is gestegen.
Met vlagen wat meer moe. Wel spannend na een eerdere miskraam bij 6 weken…
vorige maand
Ik 4 juni en vind het zo onwijs spannend allemaal, hoop dat het allemaal helemaal goed gaat!
vorige maand
Ik ben ongeveer rond 5 juni uitgerekend. Helaas deze week ook mega verkouden waardoor ik me ziek voel. Verder heel erg moe (komt wellicht ook door de verkoudheid), misselijk met vlagen en pijnlijke borsten. Heb door de dag af en toe het idee alsof ik vloei net zoals bij een menstruatie, maar gelukkig geen bloed te zien. Herkent iemand dit?