288 Reacties
2 maanden geleden
Hi,
Wat leuk! Ik heb vorige week donderdag positief getest met 3 weken + 6 dagen. Nu 4+5 en mijn testen lopen mooi op. Het is mijn allereerste zwangerschap, ik vind het allemaal heel spannend. 5 november met 7 weken de eerste echo en vooralsnog rond 19 juni uitgerekend 🥰
2 maanden geleden
Hoi! Ik heb afgelopen zondag positief getest, echt totaal niet verwacht. Mijn eisprong was deze maand ineens al op CD 9, ik was ontzettend grieperig en had verhoging dus we snappen niet echt hoe dit goed gekomen is 😂 Super blij mee! Ik merk wel dat ik het heel spannend vind of het blijft zitten. Ook vind ik het lastig om mijn uitgerekende datum te berekenen. Mijn eerste ongesteldheidsdag was 24 september, maar bevruchting dus op 2 oktober.. Hoe zouden jullie dat berekenen?
2 maanden geleden
Reactie op BonnyvandeS
Hoi! Ik heb afgelopen zondag positief getest, echt totaal niet verwacht. Mi ...
Dat vond ik inderdaad ook lastig te berekenen. Mijn eisprong was juist wat later, rond CD 17/18. Toen ik contact had met de verloskundige gaf ze aan dat ze rekenen vanaf de eerste dag van je vorige menstruatie dus bij jou zou dat dan 24/9 zijn! Gefeliciteerd 🤍
2 maanden geleden
Reactie op Maralouise_
Dat vond ik inderdaad ook lastig te berekenen. Mijn eisprong was juist wat ...
Oh oeps iets te snel gereageerd. Maar als je uitgaat van 24/9 dan zou je uitgerekende datum denk ik rond 1 juli zitten?
2 maanden geleden
Dankjewel voor het meedenken 💕 Ik kwam op die manier ook uit op 1 juli inderdaad! Maar ik begreep ook dat als je niet een 28 dagen cyclus hebt (en dus niet op CD14 een eisprong hebt), je dan 38 weken op de dag van bevruchting zou moeten tellen en dan kom ik uit op 25/26 juni uit. Maar ik wacht de eerste echo maar even af en hopelijk hebben ze daar het verlossende antwoord voor ons 😺 Hebben jullie de eerste echo al ingepland?
2 maanden geleden
Dinsdag 7 okt positieve test. Zondag 12 okt hoefde ik pas ongesteld te worden.
Precies 5jaar en 1 dag. 5jaar en 1 dag terug had ik ook een positieve test. Toen was ik al 6 weken. Nu was ik bijna 3 weken. Vandaag 4 weken zwanger. Volgens mijn telling 24juni uitgerekend.
Ons dochtertje geboren 2juni en nu weer een juni kindje 🥰

2 maanden geleden
Leuk, zo’n topic!
Ik had een week geleden (op dpo 8 al gekeken 🫣) een positieve test! Volgens Flo ben ik op 22 juni uitgerekend (heb het allemaal niet nagerekend).
Eerste zwangerschap. Heel spannend. Wel blij dat ik voorbij m’n NOD ben.
Helaas heel veel miskramen in de omgeving gezien, dus sta er niet echt onbevangen in. 10 November ook pas de eerste echo, ongelofelijk spannend.
2 maanden geleden
Ik ben vandaag 3 weken en 6 dagen, uitgerekende data volgens eerste dag laatste menstruatie is 25 juni🍀🤞🏼
2 maanden geleden
Wat leuk, ik ben 35 jaar en zwanger van mijn derde kindje. Nu 4+2. Ik ben 22 juni uitgerekend. Het is een spannende periode want ik heb een beetje bloedverlies gehad. Gelukkig loopt mijn test elke dag op. Ik kan niet wachten totdat ik bevestiging krijg, ik ga volgende week bellen om een echo in te plannen.
2 maanden geleden
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap allemaal! Ik had vorige week woensdag een positieve test in handen na ruim 1,5 jaar proberen, een miskraam in juni en een THL behandeling in september. Ik ben nu 4 weken en 4 dagen. Het gevoel is wel anders en extra spannend na een miskraam. We hopen dat het allemaal goed blijft gaan dit keer en dat we (rond) 20 juni ons eerste kindje mogen ontmoeten🤞
2 maanden geleden
Afgelopen zaterdag een positieve test na 5 mei een miskraam gehad te hebben. Heel blij mee maar ook dubbele gevoelens omdat je toch bang bent dat het weer mis gaat. Ik ben morgen 4 weken zwanger en ben 25 juni uitgerekend 🥰

2 maanden geleden
Vandaag een positieve test!! Ik ben in shock. Eerste kindje. Laatste menstruatie begon 18 sept; als het goed is 27 juni uitgerekend maar weet niet of dit klopt
2 maanden geleden
Ik heb op zaterdag positief getest en ben nu 4+5.
Mijn laatste menstruatie startte op mijn bruiloft 😅, 13-9 en mijn ovulatie vond plaats op 27-9. Uitgerekende datum is 20 juni 2026.
Wel sinds gisteren tot vandaag gedurende de hele dag licht bloedverlies gehad, dus ik hoop dat het alsnog goedkomt.
2 maanden geleden
Reactie op JeugdigeWolk’88
Ik heb op zaterdag positief getest en ben nu 4+5.
Mijn laatste menstruatie ...
Spannend! Duimen dat het nog goed zit.
Bij mijn 1e, in 2009 alweer.. Had ik ook flink bloedverlies in 1e trimester, echt niet goed voor je hart pfff maar inmiddels is het een hele mooie leuke meid van 16 jaar 😁
2 maanden geleden
Reactie op GelukkigeSaffier178146
Vandaag een positieve test!! Ik ben in shock. Eerste kindje. Laatste menstr ...
Dat zou kunnen kloppen als je een cyclus hebt van 29 a 30 dagen hebt.
Gefeliciteerd iig 🥳