9 Reacties

14 uur geleden

Oja ik ben dan zo’n 16 weken zwanger! Boeken is dan ook spannend vind ik, want wat als die misselijkheid blijft? Of als ik last krijg van andere kwalen?

11 uur geleden

Ik zou de reis voor een andere keer bewaren, want echt super gaaf! Misschien Kopenhagen een idee? Dat je meer richting de kerstmarkten gaat

11 uur geleden

Wij gaan een weekje Tenerife, even genieten van de zon.

1 uur geleden

Reactie op AttenteMelodie938199

Oja ik ben dan zo’n 16 weken zwanger! Boeken is dan ook spannend vind ik, w ...
Zou dan iets boeken waar je ook fijn kan verblijven op mindere dagen. Dus fijn hotel/verblijf in ieder geval. Ben nu zelf op vakantie in Azië en vind vooral het eten een ding, wil graag zo veel mogelijk eten wat ik ken en heb afkeer voor hetgeen ze hier veel hebben dus het is een beetje zoeken. Misschien maakt de plek dan niet eens zoveel uit, als de randvoorwaarden maar een beetje voldoen aan betere en mindere dagen :)

1 uur geleden

Reactie op JaneB

Ik zou de reis voor een andere keer bewaren, want echt super gaaf! Misschie ...
En Londen of bijv Wenen lijken me in dec ook leuk!

1 uur geleden

Andere optie wel wat langer vliegen IJsland! Ligt dan daar ook veel sneeuw, maar neem spikes mee en nordic walking stokken. Dan kun je wandelen bij watervallen, gletsjermeren en kans op noorderlicht is groot! Pak bijvoorbeeld de golden circle met een huurauto, geniet van natuur en het knusse stadje Reykjavik. Wellicht kun je nog een tour door de hooglanden doen met een superjeep of quat rijden. Bezoeken van een ijsgrot of ijsvissen. Er is vast wel wat te doen. Lapland overigens ook evt Fins lapland en naat Rovanimi het kerstdorp en op bezoek bij de kerstman. Wandelen en in de avond noorderlicht spotten kan altijd.

1 uur geleden

Stockholm is ook gaaf in december! Vasa museum is mooi te zien, heerlijke zweedse gehaktballetjes hebben ze daar. Er zijn tal van andere musea, het oude stadsdeel, veel eilanden, winkelen en cafeetjes, bakkers om wat te drinken en eten.

1 uur geleden

Reactie op AttenteMelodie938199

Oja ik ben dan zo’n 16 weken zwanger! Boeken is dan ook spannend vind ik, w ...
Vaak voel je je dan wel wat beter als je een stad bezoekt, huur een fiets of pak een OV kaart. Hoef je minder te wandelen. Zoek een hotel op een centrale plek zodat je in de middag even kan gaan rusten. Ik ben zwanger van de 1e in Rome geweest en heb genoten! Kreeg water en wat brood of chipjes bij misselijkheid en langer wachten op eten, zo vriendelijk.
Bedankt allemaal voor de leuke ideeën! IJsland gaan we ons als eerste even in verdiepen!! We willen toch nog graag een soort van ‘speciale’ reis maken als voorlopig laatste vakantie met z’n tweetjes (in februari gaan we naar Oostenrijk met een groep en ik zit gebonden aan de schoolvakanties).