15 Reacties
4 dagen geleden
Hier volgende week 11 de echo en dan innd pas 1dec de 13 weken echo. Zit ook 3 weken tussen ofzo iets
4 dagen geleden
Bij mij zit er ook 3 weken tussen. Wat mij helpt bij het volhouden is heel erg vertrouwen in het moment. Je bent zwanger! Het gaat vaker goed dan fout (met 9w is de kans op een miskraam echt heel klein). Positieve dingen denken, dat helpt mij! En niet te veel lezen over de miskramen. Uit zelfbescherming. Veel succes met wachten!
4 dagen geleden
Reactie op AttenteMelodie938199
Bij mij zit er ook 3 weken tussen. Wat mij helpt bij het volhouden is heel ...
Ik denk dat daar het zit. Ik las vandaag iemand op 9w2d. Dat is morgen bij mij.
Ik vind het echt spannend en ik hoop oprecht dat het blijft goed gaan. Maar ik zeg inderdaad ook vaak tegen mezelf. Het gaat vaker goed dan slecht. En ook dat de kans na het horen van een stevige hartslag maar klein is.
4 dagen geleden
Reactie op M_bam
Ik denk dat daar het zit. Ik las vandaag iemand op 9w2d. Dat is morgen bij ...
Zo is het! Die berichten maken mij ook onzeker dus ik heb de meldingen van de app uitgezet en lees alleen de dingen die ik wil lezen.
Leuk dat je het hebt aangekondigd! Dat maakt het ook ‘echter’ qua gevoel hè!
4 dagen geleden
Reactie op M_bam
Ja dat wel. Ik ben zo ook niet van de geheimzinnigheid. 🤣 ik ben een beetj ...
Haha heel herkenbaar! En ik ben niet goed in smoesjes. Volgens mij staat er met koeienletters ZWANGER op mijn hoofd 😂.
17 uur geleden
Reactie op M_bam
Daar is niks over gezegd
Misschien even bellen om naar voren te halen? Je kunt de termijnecho volgens mij tussen week 10 en 13 doen. Na de termijnecho krijg ik dan meteen de verwijzing voor de NIPT. Dus je kunt het er dan misschien ook op gooien dat je daarna zsm de NIPT wil doen?