12 Reacties

15 uur geleden

Ik heb er ook last van. En bij de vorige zwangerschap ook. Gelukkig was het alleen eerste trimester! Hoop echt dat het dit keer ook zo is en voor jou ook.

15 uur geleden

Ik ook, bij m鈥檔 eerste ook. Moe en zo wee茂g. Bij de eerste dacht ik: met 12 week zal dat allemaal voorbij zijn!!! Leefde er echt naar toe en uiteraard was het toen niet voorbij. Tussen week 15-16 herleefde ik weer. Vermoed ik nu ook. Sterkte! Die vermoeidheid is inderdaad echt pittig..

15 uur geleden

Hier ook en heel misselijk vanaf 15 uur tot ik ga slapen. 1e trimester vorige x en erna over dus hopelijk deze x ook

15 uur geleden

Pffff dit heb ik ook. Zo benieuwd wanneer dit beter wordt, kan niet wachten!

14 uur geleden

Ja die vermoeidheid is pittig, nu mijn derde zwangerschap is het nog even next level 馃槀 Geef er gewoon even aan toe, zeker als het jouw eerste is. Het wordt richting tweede trimester beter.
Bij mij sinds vrijdag opeens stukke minder. Maar goed, het kan ook tijdelijk zijn. Ik ben vandaag 8+6, en vanaf week 7 had ik echt het gevoel dat ik een jetlag had (ging om 20.30 naar bed tot 07.30). Nu voel ik me dus weer een stuk energieker. Schijnt vaker te gebeuren rond de 9 weken, dat je lichaam dan weer went aan de hormonen. Soms komt het terug, dus probeer er van te genieten!馃槀

13 uur geleden

Dit heb ik ook! Ik ben nu 7+1 en ben ook zooo moe. Ik slaap elke dag van 20.30 tot 07.30 uur en ik overleef de volgende dag bijna niet zonder een extra dutje.. ben ook heel benieuwd hoe lang dit nog gaat duren!

13 uur geleden

Fijn om te lezen dat ik niet alleen ben, maar niet fijn voor jullie dat jullie je ook zo voelen!! Niet te doen dit. Ik slaap inderdaad ook van 20 tot 7 en dan overdag 2 dutjes van 2 uurtjes. Heb ook n zoontje van 14 maanden dus tussen zijn slaapjes in lig op de bank en speelt hij n beetje om m heen... Ben gewoon vergeten hoelang het duurde in mn eerste zwangerschap. Voor mn gevoel zeker wel tot 12 a 16 weken. Maar dat voel nog zoooo verweg. Nu 9+5

12 uur geleden

Ik herken de reacties zo erg.. ik ben zo moe heb nergens zin in en nergens energie voor, ook weinig geduld met mensen en snel geprikkeld en ook verschillende dutjes op een dag en dan nog steeds moe 馃槶馃槶

12 uur geleden

Bij mij is het sinds een week of 9 al echt veel beter! Hang in there

Reactie op iv1989

Bij mij is het sinds een week of 9 al echt veel beter! Hang in there
Same dus!! Hou vol meiden! 馃榾

9 uur geleden

In mijn herinnering van mijn eerste zwangerschap was het rond 20 weken halverwege tweede trimester iets minder erg. Derde trimester was weer anders, toen was ik heel moe maar lukte slapen vaak niet door lichamelijke ongemakken 馃槀 vanaf de bevalling (41+6 toen bij mij) weer stukkkkkken beter. Ik zeg altijd waarom zeggen ze bij zwangerschaps symptomen niet de eerste 10 meest voorkomende: 1-10 allemaal vermoeidheid. Nu weer zwanger en 10 weken. Mijn misselijkheid is een stuk minder erg geworden laatste dagen/weken en daarom heb ik iets meer energie (lees: na het avondeten dat voor me wordt gekookt wel nog energie om de vaatwasser in te ruimen)