16 Reacties

vorige week

Suprimal !!! ( gewoon via drogist te koop)
Bij mij was het vandaag (15+1) meer eten, hopelijk vind je snel iets! Gember schijnt ook goed voor misselijkheid te zijn

vorige week

Bij mij hielp een gember shot

vorige week

Ja suprimal werkt! Je kan er alleen wel wat duizelig van worden als je het niet gewend bent... Zijn gewoon wagenziekte pilletjes, hebben mij door week 6 tm 13 heen geholpen

vorige week

Bij mij helpt juist eten en dextro! Zit wel aan de suprimal, maar zou ik niet nemen als je dat vandaag voor het eerst neemt, je mag dan ook niet autorijden!

vorige week

Ginger ale !! Gember thee met citroen ( zelf gemaakt of van die zakjes ) Droge crackers eten

vorige week

Antiflu drop in je wang en het verdwijnt bij mij direct. Ideaal tijdens de drukke ochtend spits met schoolrun.

vorige week

Bij mij hielp inderdaad wat anderen ook zeggen, gemberthee. Vind 鈥榯 normaal niet te drinken maar het was dan echt eventjes een stuk minder of zelfs weg.

vorige week

Heel erg bedankt voor jullie tips鉂わ笍 Ik heb zo ongeveer alles met gember gehaald en dat heeft iets geholpen!

vorige week

Bij mij helpt spa rood! op advies van de verloskundige heb ik dat ingeslagen op week 7 en het heeft me de hele zwangerschap tot nu toe (week 16+3) geholpen. Zonder spa rood weet ik niet hoe ik het had vol gehouden. (mag natuurlijk ook huis merk als het maar bruisend water is) Succes 馃
Bij mij hielp napoleon zuurtjes

Reactie op FantastischeBries140954

Bij mij hielp napoleon zuurtjes
Bij mij ook

vorige week

Reactie op OnverschrokkenFee967766

Bij mij ook
Bij mij ook, maar als die op is word en werd ik daarna nog steeds misselijk馃ぃ

vorige week

Ondertussen zit ik hier driftig op Napoleons te sabbelen en bruiswater te drinken馃槃

15 uur geleden

Ja suprimal werkt goed! Alleen hier oplaatst niet meer bel maandag de huisarts voor medicatie want hier nog steeds veel misselijk.. 馃あ (16weken nu)

12 uur geleden

Neuri毛n bass geluid maken met je stem...