12 Reacties

vorige week

Is vrij normaal, dat is de zuigbehoefte. Gebruik je een speentje?
Hadden wij ook Hij bleef maar aangeven met smaken dat ie drinken wilde Maar deed wel overgeven dus betekende dat ie genoeg had gedronken. Uiteindelijk kwamen we daardoor erachter dat het gewoon zuigbehoefte was En dit opgelost met een speen Ik geef trouwens borstvoeding en geen fles

vorige week

Reactie op joyce0208

Is vrij normaal, dat is de zuigbehoefte. Gebruik je een speentje?
Ja, maar hier heeft hij niet genoeg aan. Is eventjes goed en dan blijft ie toch zoeken

vorige week

Reactie op ZachtmoedigePegasus333877

Hadden wij ook Hij bleef maar aangeven met smaken dat ie drinken wilde Ma ...
Is hier geen zuigbehoefte denk ik, want speentje werkt niet. Blijft zoeken

vorige week

Je weet t zelf t beste als je baby nog honger heeft zou ik gewoon voeden op verzoek en kijken als hij zo'n moment heeft om nog 30 extra te maken en daar dan 10 nog van te geven bijvoorbeeld. Overigens is het 60 cc met 2 schepjes maar ik denk dat je dat ook bedoeld anders klopt de verhouding niet en kan de baby last krijgen van zijn maag

vorige week

Hier werkt een speentje ook niet, maar mijn pink wel, misschien is dat een idee?

vorige week

Reactie op Lovetobeamom1

Je weet t zelf t beste als je baby nog honger heeft zou ik gewoon voeden op ...
Haha ja ik bedoel ook 60cc🫣 nog wat last van mn zwangerschapsbrein 😝

vorige week

Reactie op Seppe88

Hier werkt een speentje ook niet, maar mijn pink wel, misschien is dat een ...
Dat probeer ik ook. Werkt eventjes, maar ook niet "blijvend". Blijft daarna alsnog zoeken

vorige week

Reactie op jet127

Haha ja ik bedoel ook 60cc🫣 nog wat last van mn zwangerschapsbrein 😝
Oh ja ik bedoel je niet te verbeteren met cc of ml maar met het aantal schepjes. Met 60 ml/cc maar 2 schepjes ipv 3

vorige week

Reactie op Lovetobeamom1

Oh ja ik bedoel je niet te verbeteren met cc of ml maar met het aantal sche ...
Oh jeetje ja 😂 60cc is indd 2 schepjes. Nou ik schuif het op zwangerschapsbrein + vermoeidheid 😝

vorige week

Onze kleine had dit ook en dronk de fles te snel op dit opgelost door een andere speen te gebruiken. Daarna minder last hiervan.

vorige week

Hoelang duurt het voeden? Na 20 minuten krijgen ze pas het signaal dat ze vol zitten. Wij hadden dit “probleem” toen de speen te groot was, wij gebruiken philips avent, je kunt daar andere speen maten voor aanschaffen, wanner dat gaatje te groot is loopt het er te soepel doorheen. Let er wel op dat je kindje het er wel doorheen krijgt door de kleinere speen, wij hadden bij het uitproberen een te kleine speen en dat frustreerde hem dat het niet lukte en werd hij nog hongeriger van