282 Reacties

2 maanden geleden
Reactie op Sierra-ashley
Ik zie het zo goed als elke avond wel 3/4 uur worden pff
Ben ondertussen maar vaak op tiktok, dat is omgetoverd tot een soort baby en zwanger omgeving

2 maanden geleden
Reactie op mdebruin
😂😂 in Amerika verboden eh!
Haha ja heb gister nog mee zitten kijken naar de aftelklok van mensen. Maar zo jammer, ga heel wat mooie content missen daardoor denk ik

2 maanden geleden
Echt verschrikkelijk 😥 en overdag is slapen op de een of andere manier geen probleem. Heel vreemd 😂

2 maanden geleden
Reactie op SanneWessels
Echt verschrikkelijk 😥 en overdag is slapen op de een of andere manier gee ...
Ik heb ook het idee dat mn hele slaapritme om is gegooid doordat ik dus pas zo laat slaap en dan overdag maar langer slaap

2 maanden geleden
Reactie op karink92
Hier ook, bedacht me net, geboortekaartjes uit te zoeken, en een warme douc ...
Heeel herkenbaar 😂😂 om vervolgens ineens alle deuren in huis met een doekje af te nemen, bedenk de gekste dingen om mezelf maar ‘moe’ te maken😂

2 maanden geleden
Reactie op CM9293
Jullie ook zo’n last van maagzuur snachts 🥲? In slaap komen is geen proble ...
Ik heb het juist andersom, ik moet soms echt in slaap vallen met de rennie nog in mn mond bij wijze van spreke. Heb nu ook een stanley cup waar ik lekker ijskoud water indoe en dat helpt gelukkig ook goed als het niet al te erg is

2 maanden geleden
Reactie op Sierra-ashley
Ik heb ook het idee dat mn hele slaapritme om is gegooid doordat ik dus pas ...
Jaa precies !! Alvast voorbereidend op de ‘slapeloze’ nachten van straks denk ik 🙈

2 maanden geleden
Reactie op SanneWessels
Jaa precies !! Alvast voorbereidend op de ‘slapeloze’ nachten van straks de ...
Haha we zijn er iniedergeval goed in getraind ondertussen

2 maanden geleden
Reactie op CM9293
Ooo vreselijk, hier viel het al die tijd mee maar zit momenteel in Parijs e ...
Oh pfff, dat klinkt echt heel kut, het rennie gedeelte dan haha. Hopelijk heb je het verder wel naar je zin

2 maanden geleden
Reactie op mdebruin
😂😂 in Amerika verboden eh!
Ik open net tiktok en het eerste filmpje dat ik zie is van een amerikaanse creator met dat tiktok weer terug is. De ban is blijkbaar al afgelopen ofzo 😂😂