5 Reacties

vorige week
Iets ouder, mijn eerste kindje was 3 maanden toen we op vakantie gingen. Ik geef borstvoeding en dat was met kind echt de makkelijkste vakantie ooit. Melk altijd bij je en geen gedoe met vaste voeding niet willen eten omdat het vreemd is hahha
Wij zijn naar Griekenland geweest. Redelijk korte vlucht natuurlijk maar met opstijgen en landen melk laten drinken en de vlucht was probleemloos want zo jong slapen ze het lekkerst als je ze vast hebt.
De tip waar je het meest aan hebt is denk ik wees zelf relaxed. Je baby kan stress aanvoelen en als je zelf relaxed bent, is je baby dat ook!

vorige week
Met onze jongste gevlogen toen ze 10 weken was, ook Griekenland dus een vrij korte vlucht maar was prima te doen. Tijdens het stijgen/landen lekker laten drinken en verder sliep ze vooral. Ook op vakantie heeft ze veel geslapen in de wandelwagen dus was voor ons heel ontspannen

vorige week
Wij zijn ook met 9 weken denk ik gaan vliegen vorig jaar. Mocht je flesvoeding geven dan zou ik een thermosfles meenemen en een flesje koud water, dan hoef je niet te wachten. Wij deden ook een fles met opstijgen en landen. De rest van de vlucht heeft hij lekker geslapen. Een draagdoek is handig!