11 Reacties

vorige week

Noten! Stilt je honger snel en als nog gezond ook. Ik heb hele voorraden amandelen, cashewnoten en pistache ingeslagen😁

vorige week

Ik heb deze week er gewoon aan toegegeven want nog maar de tweede week en de kleine komt veel vaker voor de melk. Dus koekjes, fruit, extra broodjes etc gegeten. Nu heb ik daar al veel minder zin in dan eerst dus ik lees even mee wat nog meer kan.
Ik eet ook veel noten tussendoor. Ik combineer het met wat gedroogd fruit er bij en ik eet mn maaltijden in grotere porties dan normaal. Oh en ik geef ook regelmatig toe aan lekker wat chocola 😬

vorige week

Ik eet ook veel noten. En lekker linzensoep etc bij de lunch. Veel voedzame dingen die goed vullen. Havermoutpap in de ochtend....

vorige week

Heel herkenbaar! Ik werd op een gegeven moment helemaal duizelig en licht in mijn hoofd. Volle zuivelproducten, eieren, zalm of andere vis, avocado, noten, volkoren brood, havermout. Zijn allemaal gezonde vetten. Ik heb ‘s nachts een bak noten naast mijn bed staan. Een broodje dubbel beleggen: boter, kaas en ei. Boter, kipfilet en avocado. Ik heb altijd snoeptomaten in de koelkast staan, handje is zo gepakt.

vorige week

Ik eet overdag wat grotere porties en savonds een bak griekse yoghurt met fruit extra. Snachts staat er zelf gebakken bananenbrood klaar als snack :) Maar ik merk wel dat ik minder trek heb dan in de eerste week!

vorige week

Ik heb juist helemaal geen trek, zo apart… lag laatst om 21:00 in bed en bedacht me dat ik helemaal was vergeten te eten.. #momlife 😅

vorige week

Ja, ik heb ook meer nodig. Ik probeer dingen te halen die ik gemist heb tijdens de zwangerschap: pate, gerookte zalm, filet American, etc. En dan eet ik dat op een boterham tussendoor. Verder hebben ik nootjes in huis om te snacken. Banaan doet het goed. En tijdens het tv moment van mijn peuter (dan krijgt hij snack groenten) eet ik een of twee stengels bleekselderij. Lekker makkelijk klaarmaken en ook gezond. Daarnaast eet ik ook ongezonde dingen maar daar heb je vast geen tips voor nodig 😂

vorige week

Juist geen honger.. snap er niks van gezien het zoveel energie kost

vorige week

Hier ook heel de dag honger. Ik probeer zoveel mogelijk gezond te eten zoals fruit, yoghurt, granola, noten, soep. Maar eet ook vaak koekjes en chocolade 😅 zolang er voldoende balans is, vind ik het oke
Hier ook! Ik ben gestart bij een diëtiste. Ik wil graag weer op mijn oude gewicht komen, maar niet dat t ten kosten gaat vd productie + hij helpt mij met de juiste voeding voor bv. Maar ik moet nu voor de intake bijhouden wat ik allemaal eet en ik schrik gewoon hoeveel ik eigenlijk eet op een dag. Ik eet alleen wanneer ik honger heb. Dus herken het wel. Tips niet echt, maar misschien weet de diëtiste het en laat ik het je weten! 🙈