9 Reacties

vorige week

Ik heb wat nieuwe broeken ingeslagen bij mostwantednl.nl

vorige week

Van shein, zit heerlijk! Zeker met dit warme weer, al mn zomerkleren (voor de zwangerschap) pas ik nu niet meer haha馃ゲ

vorige week

Jaaa de Julie-pantalons van Mostwanted. Heb er inmiddels 3 en pas er twee week postpartum heel goed in en voorzie dat ik ze nog lang ga dragen. Comfortabel, mooi en leuk te combineren. combineren!

vorige week

Na mijn vorige zwangerschap pastte ik mijn spijkerbroeken niet meer. Ik heb uiteindelijk de Sophie van Norah gekocht. Super blij mee en pastte dit keer 2 weken postpartum alweer

vorige week

Reactie op Knopje

Jaaa de Julie-pantalons van Mostwanted. Heb er inmiddels 3 en pas er twee w ...
Ook in je normale maat? Als ik de maattabel zie dan past mijn taille nog niet in de normale maat. Is het een elastieken band?

vorige week

En niet teveel aanschaffen van te voren zou ik zeggen, het is zo bijgekocht. Ik paste deze keer na een week mijn normale kleding weer dus dan is het ook zonde.

vorige week

Ik leef nu in joggingpakken馃槀 heb ze nu in verschillende kleuren, veel van de H&M en Hunkem枚ller

vorige week

Co ord sets van guts en gusto, in meerdere kleuren. Hebben korte mouwen en lange, en V hals top!

vorige week

Reactie op Martha25

Ook in je normale maat? Als ik de maattabel zie dan past mijn taille nog ni ...
Ja, ik draag normaliter maat M/L en heb zowel broeken van MW in maat M en L en de M past veel beter. En alsnog niet te strak. Idd elastische band.