11 Reacties

3 dagen geleden

Ons kindje mocht na 6 dagen naar buiten en ik mocht na 9 dagen naar buiten (ivm bekkeninstabiliteit). Vanaf toen heel kort buiten geweest en langzaam opgebouwd

3 dagen geleden

9 dagen later klein blokje om van 10 min ofzo babygirl zat lekker warm in de draagzak. We hadden geluk met het weer.

3 dagen geleden

Op dag 8, toen was het lekker weer.

3 dagen geleden

Wij zijn op dag 6 naar buiten gegaan, een rondje in de wijk. De baby zat al boven het geboortegewicht en het was lekker weer. Daarna elke dag even naar buiten geweest. Ook wel om te oefenen voor de oudste naar school brengen

3 dagen geleden

De tweede dag ben ik kort met onze dochter even naar buiten geweest. Het was mooi weer. Dochters had ik in een wollen dekens gewikkeld onder mijn vest

gisteren

Op dag 4 zijn we als gezin de geboortekaartjes in de brievenbus gaan doen 🥰
De kraamzorg zei ons dat het oke was vanaf dag 8 en dat dan ook gedaan

19 uur geleden

Wij zijn op dag 6 naar buiten gegaan, even naar de supermarkt met de kinderwagen. Ongeveer 1km heen en 1km dus terug, met ongeveer 3 keer even op een bankje zitten voor mij (zware bevalling gehad) maar heel fijn om buiten te zijn

18 uur geleden

Ik ook op dag 6. Toen zijn we wat geboortekaartjes gaan rondbrengen in de straat.

17 uur geleden

Op dag 12, viel mij tegen... had na een korte wandeling veel last van m'n bekken

4 uur geleden

Dag 4