9 Reacties
2 dagen geleden
Ik ken iemand die dat ook heeft dien heeft 2 kindje gekregen met 39 en 40 weken. Ik heb zelf een ronde baarmoeder. Heb ook veel last vna hardebuiken. Komt omdat ik gevoelig baarmoeder heb en mijn lijf zwanger zijn zwaar vind omdat ik ook een spierziekte heb. Mijn eerde kindje is geboren meet 38+6 met in leiding omdat ik niet meer trok de pijn. En van af 28 weken heb ik voorwee毛n gehad.
2 dagen geleden
Reactie op Lilymy
Ik ken iemand die dat ook heeft dien heeft 2 kindje gekregen met 39 en 40 ...
Jaa ik zit ook al vanaf 25/26 weken met voorweeen ik ben ook gewoon echt op door me hg etc
2 dagen geleden
Ik heb een gehoornde baarmoeder, een variant van wat jij hebt. Over de buikgrootte kan ik niets zeggen want ik heb overgewicht dus dat groeit sowieso anders. Bij mij gaan ze er niet vanuit dat ze voor de 32 weken komt. Vanaf 35 weken heb ik een kans dat ze komt, maar het kan net zo goed met 40 komen. Zal bij mij alleen niet zo zijn want door de zwangerschapsdiabetes wordt ik ingeleid met 38 weken ;) bij mij doen ze, zowel door de baarmoeder als de diabetes, elke 2 weken een groeiecho. Kans op keizersnede is ook hoger omdat ze grotere kans heeft om in stuit te liggen door de krappe ruimte in mijn baarmoeder.
2 dagen geleden
Reactie op Lilymy
Wat zegt je verloskundige of arts ? Hier van ?
Ja mijn verloskundige/gynaecoloog in het ziekenhuis die geeft aan trek aan de bel als het niet gaat alleen helaas de rest van de zorg in het ziekenhuis is matig mijn baarmoedermond werd vorige keer korter gemeten dan de eerste x en bij de volgende afspraak bleek het te zijn dat ze het verkeerd hadden gemeten zei me verloskundige/ gynaecoloog dat hij gewoon op dezelfde lengte zat paniek voor niks uiteindelijk de verschillende gezichten elke keer vind ik ook heel vervelend
2 dagen geleden
Reactie op VindingrijkeVaren216220
Ja mijn verloskundige/gynaecoloog in het ziekenhuis die geeft aan trek aan ...
Dat is heel vervelend als niet goed gemeten is. Maar zou dan wel gewoon als te heftig is of je te veel zorgen maakt bellen je kan beter voor niks komen dan te laat. Hopelijk blijft de klein nog zo lang mogelijk zitten馃馃徎馃崁
gisteren
Ik heb een hartvormig baarmoeder en die is naar voren gekanteld, heeft ons lang geduurd om kinderen te krijgen.
Mijn eerste is geboren met 42 weken en nu zwanger van de tweede. Wel veel miskramen tussen door gehad. Verder geen problemen met een te kleine buik. Mijn buik is juist groot vind ik
7 uur geleden
Ik heb ook een hartvormige baarmoeder en ben met 25+3 weken bevallen. Dit kwam niet door de afwijkende vorm maar omdat ik enorm bloedverlies had. Door het bloedverlies kreeg ik een ge茂rriteerde baarmoeder en kreeg ik wee毛n 馃ゲ dubbel pech dus!
Wat ik vooral opvallend vond is dat mijn buik, vooral 's nachts, heel erg scheef aanvoelde. En dat bleek ook te kloppen (voordeel van een opname met heel veel echo's) mevrouw lag aan de rechter kant en de placenta links. Dus 's nachts zakte ze gewoon echt scheef en kreeg ik een puntige buik. 馃槅
7 uur geleden
Reactie op EerlijkeKlank810884
Ik heb ook een hartvormige baarmoeder en ben met 25+3 weken bevallen. Dit k ...
Ahww wel vervelend, maar gaat het wel goed met de kleine? Hopelijk gaat het goed!馃 Jaa heb ik dus ook de ene kant is dan helemaal leeg zeg maar馃槄