11 Reacties

2 dagen geleden

Is dat waar de kindjes naast elkaar zitten? Vond ik mega onhandig je bent s煤per breed en bochtjes niet te doen. Hier een uppababy vista v2 via marktplaats

2 dagen geleden

In principe is die wagen even breed als een rolstoel heb ik van een vriendin die hem heeft begrepen. Wettelijk gezien moeten de winkelpaden van winkels daarvoor geschikt zijn. Maar we weten allemaal hoe sommige winkels en vooral de kruidvat van binnen zijn 馃槱 maar goed, daar kom ik soms met een normale wagen al niet overal langs dus dan zou dat ook niet met een ander soort duowagen kunnen. Ik heb er wel eens een stukje mee gelopen en vond hem opzich wel fijn sturen. Fijne van de bugaboo is wel dat als je er maar 1 kind in hebt je hem weer wat minder breed kunt maken

2 dagen geleden

Klopt! Maar zit de baby bij dat model niet bijna op de grond? En het zitje voor onze dochter 2 jaar lijkt bij die zo klein

2 dagen geleden

Ik wilde eerst voor de cybex gazelle gaan waar ze achter elkaar zitten. Tot ik er achter kwam dat de Bugaboo donkey maar 14 cm breder is. Scheelt qua breedte dus echt niet super veel! Verder is iedereen die ik erover spreek super enthousiast en hebben of nooit of een enkele keer in een winkel meegemaakt dat het niet paste maar dat lag eerder aan hoe de beveiligingshekjes stonden dan aan de winkel. Ik heb een foto bijgevoegd die ik bij babypark heb gemaakt waar je het verschil qua breedte ziet.

2 dagen geleden

Reactie op TK53

Ik wilde eerst voor de cybex gazelle gaan waar ze achter elkaar zitten. Tot ...
Ohh super! Dank je wel! Ja we willen hem miss 2de hands gaan kopen ( normaal houd ik er niet van ) maar deze ziet er nog goed uit, vindt ze namelijk wel heel erg prijzig

2 dagen geleden

Reactie op XowXo

Ohh super! Dank je wel! Ja we willen hem miss 2de hands gaan kopen ( normaa ...
Wij hebben hem ook tweedehands gehaald! Scheelt gewoon echt veel geld en vaak zijn ze niet eens zo lang gebruikt! En je kunt toch alles wassen ook volgens mij

2 dagen geleden

Reactie op TK53

Wij hebben hem ook tweedehands gehaald! Scheelt gewoon echt veel geld en va ...
Ja dat begreep ik ook! Scheelt echt enorm veel geld

2 dagen geleden

Ik heb er een! Onze oudste was 14 maanden toen de tweede kwam, en liep pas laat, dus wij hebben er echt heel veel aan gehad. Als je kindje van 2 al loopt denk ik dat je hem over het algemeen iets minder gebruikt, en voor dagjes weg is een kleine opklapbuggy naast een wagen misschien wel een stuk makkelijker, ik zou dat zelf niet zo'n heel groot probleem vinden dat je dan beiden achter een wagen loopt. Voordelen: - rijdt heel fijn en soepel - veel bergruimte, ook in mono stand door de extra mand aan de zijkant - veelzijdig in alle opstellingen voor/achteruit enzo - veel keuze in losse onderdelen en accessoires, wij zijn ook fan van het meerijplankje dat erbij hoort - kwalitatief heel erg tevreden mee, gewoon een degelijk product - voor ons waren de belastbaarheid (beiden kunnen er echt lang in) en dat de kindjes naast elkaar zitten doorslaggevend in de keuze. Nadelen: - net zo breed als een rolstoel, zou in principe overal langs moeten passen, maar bvb bij onze vrienden die een oud jaren 30 rijtjeshuis hebben past hij echt niet naar binnen zonder in te klappen. Bij winkels heb ik er nog nooit een probleem mee gehad, hooguit dat je in de beruchte kruidvat een gangpad moet omlopen, maar ik heb nog nooit ergens niet langs gekund. - klapt vrij groot in, niet heel compact, neemt veel ruimte in in de kofferbak en in huis. - de prijs, zelfs tweedehands, al hebben wij straks 3 kinderen onder de 4, dus wij hebben de waarde er behoorlijk uit goed uitgehaald 馃槄

2 dagen geleden

Reactie op Ryrywire

Ik heb er een! Onze oudste was 14 maanden toen de tweede kwam, en liep pas ...
Bedankt voor je uitgebreide info, heel blij mee. Ja onze dochter hangt heel erg aan mij en ik als we gaan winkelen vaak ook wel aan handje meelopen, maar vooral in pretpark etc misschien wel fijn als je dan beide niet een wagen aan de hand hebt, en als ze moe zijn toch beide even kunnen slapen. We zijn ook erg van het wandelen, zeker in zomer maanden, heb nu een maxi cosi wagen en vindt die zelf niet heel fijn, rijd best zwaar af en toe.

gisteren

Past door alle deuren in de duo stand en past bij ons makkelijk in de achterbak (wij hebben een opel astra station). Sommige winkels zijn wat onhandig, zoals bijvoorbeeld kruidvat (maar goed dat is met een gewone wagen ook een uitdaging 馃槄). En het meerijdt plankje van de donkey is ook heel fijn, zit wat aan de zijkant waardoor je gewoon normaal achter de wagen kan blijven lopen.

5 uur geleden

Wij hebben hem en erg blij mee! Past prima door deuren en ook in de auto past die makkelijk. Ben er erg tevreden over! Toen ze groter waren konden ze gezellig naast elkaar zitten.. en makkelijk om te bouwen voor 1 kindje 馃榾